// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۳

احتمال عرضه کالکشن سه گانه بازی Tomb Raider

به‌تازگی کالکشن سه‌گانه بازی Tomb Raider به نام Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy در استور ایکس باکس دیده شده است.

به‌تازگی کالکشن سه‌گانه بازی Tomb Raider به نام Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy در استور ایکس باکس دیده شده است که شامل هر سه بازی ریبوت شده‌ی سری Tomb Raider یعنی Tomb Raider: Definitive Edition ،Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration و Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition می‌شود. به نظر می‌رسد که این بازی قرار است در تاریخ ۲۸ اسفند ماه (۱۸ مارس) عرضه شود، اما این کالکشن هنوز توسط اسکوئر انیکس تایید نشده است. 

اگرچه در توضیحات این بازی هیچ اشاره‌ای به‌روزرسانی نسل بعدی نشده است اما بیان شده که این بازی قابلیت‌های اجرا با کیفیت HDR و 4K را خواهد داشت و همچنین شامل تمامی بسته‌های الحاقی و حالت‌ مولتی پلیر آنلاین و کوواپ بازی نیز می‌شود. در ادامه تصویری از محتویات این باندل را می‌توانید ببینید.

محتویات نسخه ی Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy

بنابر گفته‌های سایت Resetera در وب سایت ایکس باکس نیز در این‌باره بیان شده است:

بازی Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy نسخه‌ای کامل از تمامی بازی‌های سری Tomb Raider محسوب می‌شود. این مجموعه شامل تمامی محتویات نسخه‌ی Definitive Edition از هر عنوان مقدماتی مورد تحسین منتقدان از جمله Tomb Raider: Definitive Edition ،Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration و Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition می‌شود. این سه‌گانه با تمامی محتویات خود ده‌ها ساعت کاوشگری نفس گیر، حل چالش‌های متعدد و تلاش برای زنده‌ ماندن را به بازیکنان هدیه می‌دهد و بازیکنان را با لارا در مسیر تبدیل شدن به Tomb Raider همراه می‌کند.

اگرچه هنوز این خبر تایید نشده است اما به نظر می‌رسد که یک بازی رایگان موبایلی Tomb Raider نیز در اواخر امسال منتشر خواهد شد. سال ۲۰۲۱ بیست و پنجمین سالگرد مجموعه Tomb Raider محسوب می‌شود که اولین نسخه‌ی این سری برای اولین‌بار توسط استودیوی انگلیسی Core Design در سال ۱۹۹۶ منتشر شد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده