نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۹

انتشار اطلاعات احتمالی جدید از Life Is Strange 3؛ از قدرت تا محل اتفاقات و شخصیت بازی

شایعات منتشر شده اخیر حاکی از آن هستند که داستان بازی Life Is Strange 3 درون شهری به‌نام Midwestern و با محوریت کاراکتر دختری به‌نام الکس روایت می‌شود.

سال ۲۰۱۵ استودیو دونت‌ناد با همکاری اسکوئر انیکس اولین نسخه از بازی Life Is Strange را روانه بازار کرد. اثری که با روایت یک داستان غنی و درگیرکننده توانست توجهات زیادی را سمت خود جلب کند. موفقیت بازی تاجایی پیش رفت که پیش درآمدی از نسخه‌ی اول به‌ نام Life is Strange: Before the Storm توسط دک ناین و همچنین بازی Life is Strange 2 توسط دونت‌ناد تولید و عرضه شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که سه روز پیش تصویری منتشر شد که علاوه‌بر نمایش شخصیت جدید بازی، به تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) برای نمایش تریلر رسمی معرفی نسخه جدید بازی Life Is Strange نیز اشاره‌ای داشت.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش فردی به‌نام میلو ضمن تاکید دوباره روی کاراکتر اصلی این نسخه که دختری است به‌نام الکس با توانایی خواندن ذهن افراد مختلف، جزئیات جدیدتری درخصوص محیط این نسخه و روحیات الکس منتشر کرد. براساس اطلاعات غیررسمی اعلام شده، داستان این بازی قرار است در شهری به‌نام Midwestern روایت شود که البته شباهت زیادی نیز به محیط نسخه اول Life Is Strange دارد. در رابطه با الکس نیز به‌نظر می‌رسد او یک دختر آسیایی آمریکایی است که در طول بازی خود را درگیر دو رابطه عاطفی می‌بیند.

نکته جالب توجه این است که در بخشی از افشای اطلاعات میلو اشاره‌ای به قدرتی به‌نام Dementia شده است. این ابزار جهت کنترل کردن انسان‌ها به‌منظور کسب اطلاعات در بازی استفاده خواهد شد.

همان‌طور که اشاره شد این موارد تنها شایعه و حدس‌وگمان‌های ارایه شده توسط یک کاربر است و برای اطمینان از صحت آن‌ها بهتر است تا ۲۸ اسفند و رویداد اسکوئر انیکس منتظر بمانیم. 

حال اگر شما هم از طرفداران سری Life Is Strange هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در رابطه با این نسخه از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده