// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹

انتشار خبری مهم از سری بازی Tomb Raider در سال ۲۰۲۱

شرکت اسکوئر انیکس با افتتاح وب‌سایت ۲۵سالگی مجموعه بازی Tomb Raider به طرفداران لارا کرافت خبر مهمی داد: «در سال ۲۰۲۱ میلادی منتظر اطلاعاتی هیجان‌انگیز راجع به این سری محبوب جهان ویدیوگیم باشید».

سایت رسمی مجموعه بازی Tomb Raider که توسط اسکوئر انیکس به وضعیت فعلی درآمده است، تصاویر و اطلاعات جالبی راجع به تاریخ حضور لارا کرافت در جهان بازی‌های ویدیویی دارد. اسکوئر انیکس می‌گوید که هر ماه به انتشار نوشته‌ها و پخش تصاویر و ویدیوهای بسیار جذاب و بعضا دیده‌نشده در این وب‌سایت می‌پردازد تا آرام‌آرام ۲۵سالگی سری بازی Tomb Raider را جشن بگیرد. بعضی از این محتواها به آرشیوهای خاص تعلق دارند و قطعا توجه طرفداران قدیمی مجموعه بازی Tomb Raider را به خود جلب خواهند کرد. راستی مصاحبه‌های جدید با اعضای ساخت سه‌گانه جدید Tomb Raider و حتی استریم‌هایی از تجربه‌ی قسمت‌های مختلف این مجموعه توسط بازی‌سازهای استودیو کریستال داینامیکس (خالق بازی Tomb Raider، بازی Rise of the Tomb Raider و بازی Shadow of the Tomb Raider) هم طی هفته‌های آتی به وب‌سایت اضافه می‌شوند.

از معرفی کامل و توضیح ماهیت بسیاری از آیتم‌ها، عتیقه‌ها و اجسام ارزشمند حاضر در سری بازی Tomb Raider تا یک نسخه تازه و زیبا از تصویر کاور اولین بازی Tomb Raider. اما همه‌چیز مرتبط با گذشته نیست. زیرا اسکوئر انیکس در صحبت با رسانه‌های ویدیوگیمی گفت که امسال باید انتظار انتشار چند خبر مهم را داشته باشند که حداقل یکی از آن‌ها در همین سایت رسمی مجموعه بازی Tomb Raider اعلام می‌شود.

رسانه‌ی گیمزرادار پیش‌بینی می‌کند که رونمایی از قسمت جدید بازی Tomb Raider طی سال ۲۰۲۱ میلادی صورت بگیرد؛ به‌عنوان آخرین بخش از برنامه‌ی اسکوئر انیکس برای جشن گرفتن ۲۵سالگی حضور لارا کرافت در بازی‌های ویدیویی. کریستال داینامیکس به‌تازگی اعلام کرد که قسمت جدید سری بازی Tomb Raider تمام بازی‌های عرضه‌شده در این مجموعه تا به امروز را به ارتباط کامل و یک‌پارچگی با یکدیگر می‌رساند. اما هنوز حتی نام آن را اعلام نکرده است.

لارا کرافت ایستاده در غروب جنگل در بازی توم ریدر / Tomb Raider

پس از شکست فاجعه‌بار بازی Avengers که اسکوئر انیکس را متحمل ضرر مالی کرد، کریستال داینامیکس احتمالا باید تا مدت‌ها متمرکز روی سری بازی Tomb Raider باقی بماند؛ مجموعه‌ای محبوب که این استودیو با ریبوت خوب آن توانست گیمرهای فراوانی را سرگرم کند. اسکات ایماس، رئیس استودیو کریستال داینامیکس می‌گوید: «در طول ۲۵ سال اخیر، Tomb Raider فراتر از جهان بازی‌های ویدیویی رفت و حالا لارا کرافت تبدیل به یک اسطوره‌ی فرهنگی شده است. ما افتخار می‌کنیم که ترسیم‌کننده‌ی بخشی از این ماجراجویی غنی بوده‌ایم. ولی می‌دانیم که اصل کار توسط طرفداران انجام می‌شود! جامعه‌ی مخاطبان سری بازی Tomb Raider دستیابی به تمام این دستاوردها را ممکن کرد. ما به آینده می‌نگریم؛ تا برای دهه‌ها، عشق ورزیدن به این مجموعه تاریخ‌ساز را کنار آن‌ها جشن بگیریم».


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده