// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۷

ایده داستانی بسیار جذاب بازی جدید Tomb Raider

استودیوی کریستال داینامیکس از ایده‌ای جالب و جذاب برای ساخت بازی جدید Tomb Raider و ادامه داستان لارا کرافت خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وقایع بازی‌های آینده‌ی Tomb Raider قرار است پس نسخه‌های کلاسیک این مجموعه‌ی که در دهه‌ی ۹۰ میلادی منتشر شدند، جریان داشته باشد و داستان اصلی این نسخه‌ها را با داستان سه‌گانه‌ی ریبوت‌شده‌ی اخیر یکی خواهد کرد.

دالاس دیکنسون، تهیه‌کننده‌ی اجرایی توم ریدر از استودیوی کریستال داینامیکس طی ویدیویی که به‌تازگی به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی این مجموعه‌ی ماجراجویی محبوب به‌طور گذرا راجع‌به آینده‌ی بازی‌های توم ریدر صحبت می‌کند؛ سپس در ادامه ویل کرزلیک، کارگردان بازی اطلاعات بیشتری در این خصوص ارائه می‌کند. این ویدیو را می‌توانید از لینک توییتر تماشا کنید. ناگفته نماند که قرار است رویدادهای مرتبط با سالگرد ۲۵ سالگی مجموعه‌ی Tomb Raider در تمام سال ۲۰۲۱ جریان داشته باشد.

کرزلیک توضیح می‌دهد: «سابقه‌ی سه‌گانه‌ی توم ریدر استودیوی کریستال داینامیکس به سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد. در این نسخه ما شاهد روزهایی ابتدایی ماجراجویی‌های لارا کرافت بودیم. این در حالی است که بازی‌های کلاسیک مجموعه یک لارای باتجربه، سرد و گرم چشیده و با اعتماد‌‌به‌نفس را به نمایش می‌گذاشتند که به سراسر دنیا سفر می‌کند تا پرده از رازهایی نهان بردارد و در خیلی مواقع مجبور بود که دربرابر نیرو‌هایی عظیم و کشنده دوام آورد. ما درنظر داریم تا داستان بازی‌های آینده‌ی Tomb Raider پس از ماجراجویی‌های نسخه‌ی کلاسیک اتفاق بیفتند. داستانی که بر بستر گسترده‌ی بازی‌های هر دو استودیوی Core Design و کریستال داینامیکس بنا شود. ما قصد داریم تا این دو خط داستانی را با هم یکی کنیم.»

بازی Rise of the Tomb Raider

باتوجه‌به داستان گسترده‌‌ای که در مجموعه‌ی Tomb Raider جریان دارد، باید منتظر ماند و دید که تلفیق داستان نسخه‌های ریبوت‌شده با آثار کلاسیک در عمل چقدر جواب خواهد داد. همچنین به‌نظر می‌رسد که استودیوی کریستال داینامیکس هنوز راه درازی تا رونمایی از جدیدترین ماجراجویی لارا کرافت دارد. کرزلیک در همین زمینه عنوان می‌کند: «این کار آسان نخواهد بود. از شما [طرفداران] می‌خواهیم تا زمانی‌که مشغول توسعه‌ی [بازی بعدی توم ریدر] هستیم، صبور باشید. ما در آینده‌ی نزدیک قصد نداریم تا هیچ‌کدام از بازی‌های بزرگ‌مان را معرفی کنیم.»

با اینکه هنوز تا انتشار بازی بعدی Tomb Raider فاصله داریم، یکی از گزینه‌های دیگر برای کسانی که دوست دارند در دنیای لارا کرافت و ماجراجویی‌های او غرق شوند، انیمه‌ سریالی تازه‌معرفی‌شده‌ی Tomb Raider است که توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. وقایع این سریال قرار است پس از داستان نسخه‌ی Shadow of the Tomb Raider اتفاق بیفتد. همچنین دنباله‌ای نیز برای فیلم سال ۲۰۱۸ توم ریدر ساخته می‌شود. میشا گرین، خالق سریال Lovecraft Country نیز کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تصمیم کریستال داینامیکس برای یکی کردن داستان سه‌گانه‌ اخیر خود با نسخه‌های کلاسیک توم ریدر چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده