// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر‌های شخصیت Hawkeye و هالک خبیث از بازی Marvel’s Avengers

تریلری‌های منتشر‌شده از جدیدترین مأموریت بازی Marvel’s Avengers به نام Operation: Hawkeye – Future Imperfect شخصیت کلینت بارتون و نسخه‌ی خبیث هالک را نشان می‌دهد.

بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود. بااین‌حال، این تنها یک عرضه‌ی خشک‌و‌خالی برای کنسول‌های نسل نهمی نخواهد بود و Crystal Dynamics و Eidos Motreal برنامه‌های بیشتری برای این بازی تدارک دیده‌اند. به‌تازگی تایید شده که کلینت بارتون (Clint Barton) ملقب به هاک‌آی (Hawkeye) بالاخره قرار است در روز عرضه‌ی مارولز اونجرز برای کنسول‌های نسل جدید به بازی اضافه شود.

مأموریت جدید Operation: Hawkeye – Future Imperfect نام دارد و قرار است جایگزین Taking Aim که شخصیت کیت بیشاپ (Kate Bishop) را بازی اضافه کرد شود. داستان این محتوای جدید حول شخصیت کلینت که در جست‌و‌جوی مکان نیک فیوری است، می‌گردد. او در این مسیر به آینده سفر می‌کند که در آن زمین نابود شده و او باید با شخصیت ماسترو (Maestro) مبارزه کند. ماسترو کسی نیست جز نسخه‌ی خبیث، قوی‌تر و باهوش‌تر هالک.

بازیکنان می‌توانند این مأموریت را به‌صورت تک‌نفره یا حداکثر با سه نفر دیگر از دوستان‌شان بازی کنند. درنهایت نیز شخصیت هاک‌آی به‌ عنوان یک کارکتر قابل بازی به Marvel’s Avengers اضافه خواهد شد. گفتنی است که هاک‌آی بتل پس مخصوص به خود را دارد که بازیکنان با خرید آن می‌توانند به آیتم‌های تزئینی اختصاصی این شخصیت دسترسی پیدا کنند. دو ویدیو نیز برای معرفی Operation: Hawkeye - Future Imperfect منتشر شده که در ادامه می‌توانید تماشا کنید. ویدیوی اول تریلر داستانی شخصیت هاک‌آی و ویدیوی دوم درباره‌ی جزئیات موجود در این مأموریت است.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده