// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵

وعده سازندگان Marvels Avengers برای پشتیبانی بلند مدت از این بازی

استودیو کریستال داینامیک طی بیانیه‌ای گفت آن‌ها تا چند سال آینده از بازی Marvel’s Avengers پشتیبانی خواهند کرد.

طرفداران دنیای مارول مدت زمان زیادی منتظر انتشار و تجربه بازی Marvel’s Avengers از استودیو استودیو کریستال داینامیک بودند اما اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که باتوجه به نظرات منتقدین و البته واکنش‌های کاربران این بازی نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت موفق عمل کند. 

بازی Marvel’s Avengers علاوه‌بر اینکه شروع ضعیفی داشت، طی چند ماه اول بازی با کمبود محتویات روبه‌رو شد و این اتفاق درنهایت منجر به خسارات مالی زیادی برای ناشر این بازی و همچنین کم شدن تعداد بازیکنان آن شد. استودیو کریستال داینامیکس هفته‌ی آینده یک به‌روزرسانی بزرگ جدید برای بازی ارائه خواهد داد که نه‌تنها کاراکتر Hawkeye را به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی به این بازی اضافه می‌کند، بلکه شامل چندین قابلیت جدید در گیم‌پلی از جمله H.A.R.M قابل تنظیم، Room Challenges، گزینه‌ی تجربه‌ی مجدد کمپین و تلاش برای متعادل سازی Progression می‌شود.

ناشران و توسعه‌دهندگان معمولاً پشتیبانی از بازی‌هایی را که اغلب شروع خوبی ندارند ادامه نمی‌دهند، اما به نظر نمی‌رسد که این کار بخشی از برنامه‌های استودیو کریستال داینامیک باشد. چندی پیش در طی پخش استریم توسعه‌دهندگان بازی Marvel’s Avengers، سازنده‌ی بازی در قسمت چت استریم توییچ بیان کرد که آن‌ها قصد دارد از این بازی تا سال‌های آینده‌ پشتیبانی کنند و در حال حاضر مشغول کار روی مواردی هستند که در آینده با طرفداران به اشتراک می‌گذارند.

او در این‌باره گفت: «مطمئن باشید که ما به کار روی بازی Marvel's Avengers در طی چند سال آینده متعهد هستیم و هم‌اکنون مشغول کار روی چیزهای متعددی هستیم که بسیار هیجان زده‌ایم آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم.»

پس از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Hawkeye، یک بسته‌ی الحاقی مرد عنکبوتی نیز تایید شده است که اولین و ظاهراً تنها شخصیت DLC انحصاری پلی استیشن برای این بازی خواهد بود.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا در دسترس است. این بازی همچنین در تاریخ ۲۸ اسفند ماه برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس عرضه خواهند شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده