// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۸

اذعان سازندگان Dying Light 2 به معرفی زودهنگام بازی

استودیوی Techland ضمن اعلام اینکه قرار است تا چند روز دیگر اخبار جدیدی از Dying Light 2 را با طرفداران به اشتراک بگذارد، اعتراف می‌کند که خیلی زود دست به معرفی بازی زده است.

مدت‌ها است که اخباری از مراحل ساخت بازی Dying Light 2 به گوش نرسیده بود. چند هفته پیش پس از اینکه برخی کارکنان فعلی و سابق Techland از محیط کاری مسموم و سوء‌مدیریت فزاینده‌ی موجود در این استودیو شکایت کردند، این سکوت خبری رنگ‌و‌بوی دیگری به خود گرفت. حال در همین راستا، دیروز در حساب توییتری دایینگ لایت اعلام شد که تک‌لند قرار است در چهارشنبه‌ی همین هفته اطلاعات و جزئیات جدیدی از «مراحل توسعه‌ی» Dying Light 2 طی استریمی ویدیویی از شبکه‌ی اجتماعی دیسکورد با طرفداران به اشتراک بگذارد.

این احتمال وجود دارد که سازندگان قصد داشته باشند علاوه‌بر ارائه‌ی گزارشی از روند پیشرفت در ساخت دایینگ لایت 2، درباره‌ی مشکلاتی که در استودیو برسر راه آن‌ها قرار دارد نیز صحبت کنند، چراکه همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، مدتی است که تک‌لند درباره‌ی ساخت Dying Light 2 در سکوتی خبری فرو رفته و خیلی از طرفداران ممکن است این سؤال برای‌شان پیش بیاید که چه اتفاقی در این استودیو در جریان است و مراحل توسعه‌ی بازی به کجا رسیده است؟

یکی از طرفداران بازی دیروز در توییتر نگرانی خود را درخصوص مراحل توسعه‌ی نسخه‌ی دوم اینگونه ابراز کرد: «حس می‌کنم دایینگ لایت 2 به یک بازی جهنمی برای سازندگانش تبدیل شده است.» یکی از نمایندگان استودیوی تک‌لند نیز در پاسخ به این کاربر نوشت: «بازی‌ای به جهنم برای سازندگانش تبدیل می‌شود که در مراحل توسعه‌اش هیچ پیشرفتی حاصل نشده باشد. این در حالی است که ساخت Dying Light 2 به پیش می‌رود. ما [اعتراف می‌کنیم که] خیلی زود دست به معرفی بازی زدیم، اما [به شما اطمینان می‌دهیم که] توسعه‌ی بازی برای ما به جهنم تبدیل نشده است.»

Dying Light 2 برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. هنوز مشخص نیست که سازندگان تا به اینجا چقدر در ساخت بازی پیشرفت داشته‌اند و باید تا چهارشنبه‌ی این هفته و برای شنیدن اخباری رسمی از طرف آن‌ها منتظر ماند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارند از وضعیت حال حاضر Dying Light 2 خبری بشنوند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده