// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰

کارگردان هنری Dying Light 2 از تیم سازنده بازی جدا شد

پاول سلینجر، کارگردان هنری و نویسنده Dying Light 2، در حساب کاربری لینکدین خود اعلام کرده از استودیو تک‌لند جدا شده است.

از زمان تأخیر بازی Dying Light 2 در سال گذشته میلادی تابه‌امروز، اطلاعات زیادی از آن در دسترس قرار نگرفته است و آینده این بازی، یکی از مواردی است که کاربران نگران آن هستند. بااین‌حال، پاول سلینجر، کارگردان هنری و نویسنده دایینگ لایت 2، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که از استودیو تک‌لند (Techland) جدا شده است. سلینجر از سال ۱۹۹۹ در تک‌لند مشغول به کار بوده است.

وی در حساب کاربری لینکیدن خود اعلام کرده «من دوست دارم قدردانی خودم را از استودیویی که به من اجازه داد تا خواسته‌های خودم را برای نیمی از زندگیم برآورده کنم، بیان کنم. تک‌لند، من همیشه طرفدار شما خواهم بود و همچنین بابت موقعیتی که باعث شد با افراد بزرگی آشنا شوم، از تو متشکرم. امیدوارم که Dying Light 2 و پروژه‌های بعدی، به‌خوبی وارد بازار شوند.»

استفاده از واژه «پروژه‌های بعدی» مورد جالبی است که می‌تواند به یک بازی معرفی نشده یا بسته الحاقی‌هایی برای بازی Dying Light اشاره داشته باشد. اگر وی یک عضو قرار دادی بود، شرایط فرق می‌کرد، اما در مورد عضوی صحبت می‌کنیم که بیش از ۲۰ سال در استودیو تک‌لند حضور داشته است و یکی از اعضای قدیمی و اصلی آن به حساب می‌آید. بااین‌تفاسیر استودیو تک‌لند اعلام کرده که در سال جاری اخبار بیشتری حول Dying Light 2 منتشر خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده