// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۱

احتمال عقب افتادن نمایش جدید بازی Elden Ring

جف گراب از وب‌سایت VentureBeat به‌تازگی گفته به‌دلیل افشای اخیر از Elden Ring، باندای نامکو نمایشی را که قرار بود به‌زودی از بازی صورت گیرد، به تعویق انداخته است.

از زمانی‌که بازی Elden Ring در رویداد E3 سال ۲۰۱۹ معرفی شد، اخبار و حواشی زیادی از آن به گوش رسیده است. طرفداران بازی‌های استودیوی From Software بی‌صبرانه منتظر ارائه‌ی اطلاعات و تصاویر بیشتری از این بازی هستند. اخیرا اخباری منتشر شده بود که این امید را تقویت می‌کرد که بالاخره قرار است پس از مدت‌ها سکوت، شاهد نمایشی رسمی از الدن رینگ باشیم.

اخیرا تریلری از بازی به بیرون درز کرده بود و همچنین گزارش‌ها از منابع مختلف نوید این را می‌داد که الدن رینگ قرار است در اواخر ماه مارس نمایشی جدید داشته باشد. بااین‌حال، طبق یکی از جدیدترین اخبار مرتبط با این بازی مورد انتظار، به‌نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر برای نمایش جدید الدن رینگ منتظر بمانیم.

جف گراب از بخش گیمینگ وب‌سایت VentureBeat که در چند هفته‌ی اخیر گزارش‌های مربوط‌به Elden Ring را پوشش داده است، به‌تازگی در ویدیویی در کانال یوتیوب خود گفته که افشای اخیر باعث شده Bandai Namco نمایشی را که قرار بود به‌زودی از بازی صورت گیرد، به تعویق بیندازد. او می‌گوید باندای نامکو از طرفی در حال بررسی این است که چه پیام‌هایی قرار است در نمایش‌های بازی به مخاطب نشان داده شود و از طرف دیگر به‌دنبال یافتن سرمنشا افشای اخیر است. گراب اما در عین حال می‌گوید که الدن رینگ به احتمال زیاد در رویداد E3 امسال حضور خواهد داشت.

باندای نامکو اخیرا یک نشان تجاری به نام Bandai Namco Next ثبت کرده که در همین راستا بسیاری حدس می‌زنند شاید این ناشر ژاپنی قصد داشته باشد برای رونمایی دوباره از بازی Elden Ring نمایشی در سبک رویدادهای Nintendo Direct برگزار کند. البته این موضوع فقط در حد گمانه‌زنی است و هنوز مشخص نیست که نمایش جدید از بازی الدن رینگ قرار است کجا و به چه سبکی برگزار شود. برای مثال، این احتمال وجود دارد که الدن رینگ نمایشی در رویداد ایکس باکس یا پلی استیشن در E3 داشته باشد یا باندای نامکو تصمیم بگیرد که نمایشی اختصاصی برای آن تدارک ببیند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده