امکان برگزاری یک رویداد آنلاین توسط ناشر Elden Ring
مدتی است که اخبرا و شایعاتی حول بازی Elden Ring منتشر شده و هواداران بیشازپیش منتظر انتشار اخبار رسمی حول این بازی هستند. این در حالی است که باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی الدن رینگ، علامت تجاری جدیدی را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا به نام خود ثبت کرده است.
درواقع باندای نامکو این علامت تجاری را در انتهای ماه دسامبر به نام خود ثبت و در انتهای ژانویه هم مورد تایید قرار گرفته است. آنطور که شواهد نشان میدهند، Bandai Namco Next نام علامت تجاری است که به نام باندای نامکو ثبت شده است. نکته جالبتر هم این است که هماکنون این علامت تجاری، پاک شده است. دراینمیان اشاره کنم که علامت تجاری ذکر شده با محوریت پوشش پارکهای تفریحی، مسابقات esports، فیلم، اسباب بازی، شبکههای کامپیوتر، انتشارات دیجیتالی، فیلمهای انیمیشنی و بازیهای ویدیویی ساخته شده است.
بااینکه باندای نامکو در توضیحات اعلام نکرده که شاهد یک رویداد با محوریت بازیهای ویدیویی هستیم، اما باتوجهبه اتفاقات رخ داده، بهنظر میرسد با یک رویداد گیمینگ طرف خواهیم بود که شباهتهایی به دایرکت نینتندو دارد. باندای نامکو اینترتینمنت تابهامروز هیچ رویداد آنلاینی را برگزار نکرده است، اما پروژههایی را برای ساخت و انتشار در دست دارد که کاربران خواهان انتشار اطلاعاتی حول آن هستند. نظر شما کاربران زومجی دراینباره چیست؟ آیا در آینده شاهد انتشار اطلاعاتی حول این رویداد خواهیم بود؟