// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹

احتمال انتشار اطلاعاتی از بازی Elden Ring در آینده ای نزدیک

جیسون شرایر از بلومبرگ در ارتباط با بازی Elden Ring بیان کرد که این بازی تا به الان چندین دفعه تأخیر خورده است و به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن منتشر خواهد شد.

 بازی Elden Ring برای اولین‌بار طی مراسم E3 سال ۲۰۱۹ معرفی شد و از آن زمان به بعد اطلاعات چندان زیادی درباره‌ی آن با طرفداران به اشتراک گذاشته نشد. پس از کسب جایزه مورد انتظارترین بازی در مراسم The Game Awards 2020، شایعاتی در مورد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد بازی Elden Ring در ماه‌های آغازین سال جاری منتشر شد. مسلماً هنوز هیچ اعلام رسمی‌ای صورت نگرفته است اما ممکن است طبق گفته جیسون شرایر بلومبرگ در توییتر، این اتفاق به‌زودی بیفتد. 

شرایر در توییت خود خاطرنشان کرد که اطلاعات زیادی در مورد این بازی ندارد و فقط می‌داند که این بازی چندین دفعه تأخیر خورده است. او بیان کرد که شواهد نسبتا قوی‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد این بازی به‌زودی نمایشی خواهد داشت. او با اشاره به رمان مورد انتظار جورج آر آر مارتین، بازی تاج و تخت ، گفت: «این بازی مانند کتاب بادهای زمستانی نیست. Elden Ring دارای صفحاتی است.»

یکی از کاربران توییتر در مورد بازی Elden Ring بیان کرد که این بازی یا در جهنم توسعه گیر افتاده است یا در آستانه لغو است. شرایر با خنده این صحبت را تکذیب کرد که به این معنی است که روند توسعه‌ی بازی در حالت بلاتکلیفی یا حال لغو شدن نیست.

ما می‌دانیم که الدن رینگ قرار است با همکاری جورج آر.آر. مارتین، نویسنده‌ی رمان «ترانه یخ و آتش» ساخته شود و استودیو‌ی سازنده‌ی این بازی یعنی FromSoftware نیز اعلام کرده است که گیم‌پلی بازی براساس Dark Souls ساخته خواهد شد و همچنین این بازی یک بازی جهان باز خواهد بود.

بازی Elden Ring برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و هم‌اکنون در دست ساخت است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده