// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵

اشاره به سیستم چند نفره و آنلاین Elden Ring در شایعات جدید

به‌تازگی شایعاتی در سایت ResetEra منتشر شده که به بخش آنلاین و سیستم کلاس بندی بازی Elden Ring اشاره می‌کند.

دو سال از معرفی بازی Elden Ring می‌گذرد و کاربران تشنه انتشار اطلاعات و تریلرهای رسمی حول این بازی هستند. این در حالی است که در چند ماه گذشته، شاهد شایعات مختلفی هستیم که حول این بازی منتشر می‌شود. همچنین چندی پیش بود که یک تریلر از Elden Ring درکنار اطلاعات دیگری از بازی فاش شد

بااین‌حال به‌تازگی در سایت ResetEra یکی از اینسایدرهای و فاش کننده اطلاعات بازی‌های ویدیویی به نام Omnipotent اعلام کرده که Elden Ring دارای یک بخش آنلاین و حالت PvP است. درواقع یک بخش آنلاین شبیه به مجموعه Dark Souls که کابران می‌توانستند به‌صورت PvP با یکدیگر مبارزه یا کمک حال سایر بازیکنان باشند. 

وی به کلاس‌های بازی هم اشاره کرده است. Omnipotent نوشته «سیستمی یکسان که تابه‌امروز در سایر بازی‌های مجموعه سولز مورد استفاده قرار گرفته است.» در الدن رینگ وجود دارد. به‌عبارتی همانند سه‌گانه دارک سولز یا حتی دیمنز سولز، بازیکنان با شروع بازی می‌توانند یکی از کلاس‌های درنظر گرفته شده را انتخاب و وارد بازی شوند. بااین‌تفاسیر باید منتظر اطلاعات بیشتر حول این بازی بمانیم و ببینیم که جدیدترین ساخته فرام‌سافتور (FromSoftware) دارای چه ویژگی‌هایی است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده