// دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰

محبوب‌ترین شخصیت ‌های بازی Apex Legends مشخص شدند

حساب کاربری خبری Apex Legends در توییتر به‌تازگی فهرستی از پنج شخصیت محبوب بازیکنان در این بازی منتشر کرده که در میان آن‌ها نام هورایزن و اوکتین به چشم می‌خورد.

یکی از موارد جالب در بازی‌های رقابتی، این است که کدام کاراکتر‌ها، در میان کاربران محبوبیت بالایی دارند. دراین‌میان، حساب کاربری خبری Apex Legends در توییتر، اخیرا توییتی را منتشر و اعلام کرده بود که چه کاراکترهایی، محبوب‌ترین کاراکترهای بازی هستند.

در ادامه، این حساب کاربری با گذشت چند روز و انتشار یک تصویر، پنج شخصیت محبوب ایپکس لجندز را به‌نمایش گذاشت. درواقع استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده و ناشر ایپکس لجندز، با بررسی داده‌های موجود، پنج شخصیت محبوب کاربران را مشخص کرده است.

نکته جالب فهرست منتشر شده، حضور کاراکتر هورایزن و اوکتین است. دو کاراکتری که از همان روز عرضه در اختیار کاربران قرار نداشتند و به مرور زمان، در قالب شخصیت‌های جدید Apex Legends به بازی اضافه شدند. سه شخصیت دیگر هم کاراکترهای روز عرضه بازی هستند و مشاهده‌ی حضور آن‌ها، مورد خوبی است که نشان می‌دهد با گذر زمان، کاراکترهای اصلی Apex Legends همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. 

نظر شما کاربران زومجی در مورد فهرست منتشر شده چیست؟ شاید حضور Wraith آن‌چنان غافل‌گیر کننده نباشد، زیرا او از زمان عرضه بازی تابه‌امروز محبوبیت بسیاری داشته است، اما حضور سایر شخصیت‌ها نظیر لایف‌لاین تا حدی غافل‌گیر کننده است. از دیگر اخبار حول ایپکس لجندز هم می‌توان‌به مشخص شدن جزئیات نسخه نسل بعد بازی اشاره کرد


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده