نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳

بازی Apex Legends احتمالاً پا را فراتر از یک بازی بتل رویال می‌گذارد

چاد گرنیر، کارگردان بازی Apex Legends در مصاحبه‌ی اخیرش اعلام کرد که این بازی احتمالاً به اثری فراتر از یک بازی بتل رویال تبدیل خواهد شد.

چاد گرنیر، کارگردان بازی Apex Legends استودیوی ریسپاون اینترتینمنت می‌گوید که گسترش این بازی «احتمالاً بیش از یک بازی بتل رویال» خواهد بود. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که چاد گرنیر در گفت‌وگو با یوروگیمر اعلام کرد که استودیوی ریسپاون از قبل مشغول برنامه‌ریزی جهت ارائه‌ی محتوا برای Apex Legends تا فصل ۱۲ است و این بازی احتمالاً در آینده پا را فراتر از یک بازی بتل رویال می‌گذارد. کارگردان بازی در این‌باره گفت: «بازی Apex Legends درحال‌حاضر اثری بتل رویال است. به عقیده‌ی من اگر نگاهی به آینده داشته باشید، می‌توانید ببینید که ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. آیا باید پا را فراتر بگذاریم و آن را بیش از یک بازی بتل رویال گسترش دهیم؟»

چاد گرنیر در ادامه توضیح داد: «ما این فهرست از کاراکترها را داریم که مردم آن‌ها را دوست دارند. دیگر چطور می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم؟ به نظرم با نگاهی به آینده احتمالاً متوجه می‌شوید که این بازی به بیش از یک بازی بتل رویال ساده تبدیل خواهد شد. مستحضر هستید که ما همه‌ی این حالت‌های محدود و روش‌های متفاوتی را برای تجربه‌ی بازی در اختیار داریم. فکر می‌کنم این یک نقطه‌ی شروع عالی است.» معلوم نیست که آیا این به معنای انواع مختلف حالت «بازیکن دربرابر بازیکن» است یا به حالت «بازیکن دربرابر محیط» اشاره دارد، اما تماشای تلاش استودیوی ریسپاون برای گسترش بازی واقعاً جالب توجه است. حتی امکان راه‌یابی بخش‌هایی از بازی‌های پیشین Titanfall به این بازی نیز وجود دارد و ممکن است با مأموریت‌های داستانی بیشتر نظیر مأموریت‌های فصل پنجم روبه‌رو شویم.

حالا که سخن از تایتان‌فال به میان آمد، باید بگوییم که نقشه‌ی Olympus، تازه‌ترین نقشه‌ی بازی Apex Legends در ابتدا به‌عنوان یک طرح مفهومی برای بازی Titanfall 3 طراحی شده بود. چاد گرنیر در گفت‌وگوی اخیرش اظهار داشت: «پس از اینکه بازی Titanfall 2 را عرضه کردیم، تولید بازی Titanfall 3 در دستور کار قرار داشت. در آن زمان نقشه‌ی Olympus نیز با این نام شناخته نمی‌شد، اما این نوع نقشه چیزی بود که ما مشغول بررسی آن برای بازی تایتان‌فال بعدی بودیم.» بازی Apex Legends در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۹۹ (۴ نوامبر) با فصل هفتم به استیم راه می‌یابد، اما انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن با تأخیر مواجه شده است و ظاهراً در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. 


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده