نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷

بازی اسپین آف جدید Monster Hunter در راه پی سی و یک پلتفرم دیگر

شرکت کپکام اعلام کرد که بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin برای کنسول نینتندو سوییچ و PC عرضه می‌شود.

رویداد آنلاین Monster Hunter روز گذشته برگزار شد و در آن، شرکت کپکام اعلام کرد که بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۰ (۹ ژوئیه ۲۰۲۱) برای کنسول سوییچ و ازطریق استیم برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. این بازی یک اسپین‌آف از مجموعه Monster Hunter است و دنباله بازی Monster Hunter Stories محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۶ برای کنسول دستی 3DS منتشر شده بود.

داستان بازی Monster Hunter Stories 2 از جایی آغاز می‌شود که یکی از معروف‌ترین نژادهای هیولا به نام «راتالوس» به کلی ناپدید شده است. شخصیت اصلی بازی در دیداری سرنوشت‌ساز، با یک دختر مو سفید مواجه می‌شود.

در هنگام عرضه بازی، هر سه شخصیت اصلی آن یعنی «تسوکینو»، «اینا» و «ریزوینگ راتا» به‌صورت آمیبو در دسترس قرار می‌گیرند. بازیکن‌ها می‌توانند با خریداری این مجسمه‌های آمیبو و استفاده از آن‌ها روی کنسول، به یک زره مخصوص برای هر کدام از شخصیت‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین یک نسخه Deluxe برای بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin منتشر خواهد شد که دارای یک سری محتواهای اضافی مانند لباس‌ها، زره‌ها و همچنین چند مدل موی جدید است. کپکام برای افرادی که بازی‌اش را پیش‌خرید می‌کنند هم آیتم‌های بیشتری را در نظر گرفته است.

تاریخ انتشار بازی Monster Hunter Stories 2

همان‌طور که گفتیم، این بازی دنباله‌ای برای بازی نقش‌آفرینی Monster Hunter Stories سال ۲۰۱۶ است. شماره قبلی روی کنسول 3DS بسیار موفق بود و نمرات بالایی از منتقدان گرفت. محبوبیت بازی باعث شد که یک سال بعد از انتشار، نسخه‌های موبایلی آن هم برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شوند.

در بخش دیگری از رویداد آنلاین Monster Hunter درباره یکی دیگر از بازی‌های آینده این مجموعه یعنی Monster Hunter Rise نیز صحبت شد. این بازی هم برای کنسول سوییچ در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) عرضه می‌شود و در آینده روی PC هم در دسترس خواهد بود. Monster Hunter Rise برخلاف بازی قبلی که درباره‌اش صحبت کردیم، یک اسپین‌آف نیست و ششمین بازی اصلی این مجموعه به‌حساب می‌آید. Monster Hunter Rise دارای محیط‌های بزرگی است که به‌صورت جهان باز طراحی شده و بازیکن‌ها می‌توانند آزادانه در دنیای آن به گشت‌و‌گذار بپردازند و به شکار هیولاهای مختلف بروند. بازی از حالت همکاری یا Co-Op هم پشتیبانی می‌کند که در آن چهار بازیکن می‌توانند با کمک یکدیگر هیولاها را شکار کنند. این بازی دارای ویژگی‌های جدیدی نسبت به بازی قبلی مجموعه خواهد بود که برای مثال می‌توانیم به وجود حیوانات همراه اشاره کنیم. بازیکن‌ها می‌توانند از این حیوانات سواری بگیرند و از آن‌ها برای جابه‌جا شدن بین نقاط مختلف نقشه و همچنین در هنگام مبارزه با هیولاها استفاده کنند.

گفته می‌شود که دو بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin و Monster Hunter Rise به‌نوعی با یکدیگر در ارتباط هستند، اما هنوز جزییات چندانی در این‌باره منتشر نشده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده