// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۷

بازی Monster Hunter Rise در راه پلتفرمی جدید

کپکام به‌تازگی تایید کرده که بازی Monster Hunter Rise علاوه‌بر نینتندو سوییچ، با تأخیر روی پلتفرم دیگری نیز عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کپکام به‌تازگی تایید کرده که بازی اکشن-نقش‌آفرینی Monster Hunter Rise که به‌زودی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد، قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم پی سی عرضه شود. ریوزو سوجیموتو، تهیه‌کننده‌ی Monster Hunter Rise درباره‌ی انتشار این بازی روی پی سی می‌گوید: «درخواست‌های زیادی مخصوصا از بازیکنان خارجی برای عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر مانستر هانتر رایز دریافت کردیم. به همین خاطر هم تصمیم گرفتیم که نسخه‌‌ی پی سی بازی را بسازیم و برنامه داریم که آن را در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر کنیم.»

سوجیموتو در ادامه اضافه می‌کند که پورت نسخه‌ی پی سی Monster Hunter Rise در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و هنوز نمی‌توان جزئیاتی از آن را منتشر کرد. سوجیموتو همچنین به این اشاره می‌کند که این بازی به‌طور خاص برای کنسول نینتندو سوییچ طراحی شده است. باتوجه‌به این حرف او باید منتظر ماند و دید که نسخه‌ی پی سی بازی قرار است چه تفاوت‌هایی با نسخه‌ی سوییچ آن داشته باشد.

این اولین‌بار نیست که خبر ساخت نسخه‌ی پی سی مانستر هانتر رایز به گوش می‌رسد. در حمله‌ی چند ماه پیش هکرها به سرورهای کپکام اطلاعات و جزئیات زیادی از برنامه‌های آینده‌ی این غول بازی‌سازی ژاپنی لو رفت و درمیان آن‌ها نام پورت نسخه‌ی پی سی مانستر هانتر رایز نیز به چشم می‌خورد.

بازیکنان در Monster Hunter Rise می‌توانند به شکار هیولاها بروند و در محیط جهان باز آن به گشت‌و‌گذار بپردازند. در این بازی چهار بازیکن می‌توانند به‌صورت کو‌آپ با یکدیگر بازی کنند. همچنین هیولاهای جدیدی به این نسخه‌ی مانستر هانتر اضافه شده که بازیکنان با کمک یار درون بازی خود به نام Palamute که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، می‌توانند موجودات افسانه‌ای بازی را ردگیری و شکار کنند. Palamuteها برخلاف Palicoeها که ظاهرشان بیشتر شبیه به گربه بود، به سگ‌ها شباهت دارند. ویژگی دیگر پالاموت‌ها این است که بازیکن می‌تواند سوارشان شده و در نقشه‌ی‌ جابه‌جا شود که همین باعث شده در بازی بسیار کاربردی باشند.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ Monster Hunter Rise در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده