// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۷

عرضه محتوای جدید برای بازی Ghost Recon Breakpoint

یوبیسافت در سال ۲۰۲۱ قصد دارد محتوای جدیدی برای بازی Ghost Recon Breakpoint منتشر کند و اعلام کرده که چند مورد از آن‌ها بازیکنان را غافلگیر خواهد کرد.

بازی Ghost Recon Breakpoint در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و نمرات ضعیف و متوسطی از منتقدان دریافت کرد. عمده‌ی ایرادات به بازی ‌به سیستم جهان باز بازی، تعداد زیاد خریدهای درون‌برنامه‌ای و مشکلات متعدد فنی مربوط می‌شد.

کمی پس از عرضه‌ی ناموفق Ghost Recon Breakpoint، یوبیسافت بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرد و در آن به ضعیف بودن بازی اذعان کرد و از برنامه‌های آینده‌ی خود برای این بازی سخن گفت. پس از گذشت نزدیک به یک سال و نیم از زمان عرضه‌ی جدیدترین نسخه‌ی مجموعه گوست ریکان، یوبیسافت در این مدت آپدیت‌های مختلفی برای بهبود جنبه‌های مختلف بازی منتشر کرده است.

برای مثال حالا مدتی است هم‌تیمی‌های هوش مصنوعی به بازی اضافه شده‌اند و بازیکنان می‌توانند همان‌طور که کاراکتر اصلی خود را شخصی‌سازی می‌کنند، تغییراتی ریزودرشت در ظاهر هم‌تیمی‌های خود اعمال کنند. همچنین حالتی جدیدی به نام Immersive Mode به بازی اضافه شده که سیستم امتیازبندی سلاح‌ها و تجهیزات را به‌کلی حذف می‌کند و تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری را از Ghost Recon Breakpoint ارائه می‌دهد.

Ghost Recon: Breakpoint

حال یوبیسافت به‌تارگی با انتشار توییتی اشاره کرده که کار روی Ghost Recon Breakpoint هنوز ادامه دارد و قرار است محتوای جدیدی برای بازی در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. یوبیسافت در این خصوص توضیح می‌دهد: «از زمان عرضه‌ی بازی رسیدگی به نظرات و بازخورهای شما در اولویت ما بوده است. ما در این مدت آپدیت‌های مختلفی را به Ghost Recon Breakpoint اضافه کرده‌ایم که برای مثال Bullet Lure ،Darkest Night، گشت‌و‌گذار در جزیره‌ی Golem و World Modifierها تنها چند نمونه از آن‎ها هستند. ما به شما این فرصت را دادیم تا جهان و شخصیت‌های بازی را مطابق با نیازها و سلیقه‌تان تغییر دهید.»

یوبیسافت همچنین به این اشاره کرده که کاراکترهایی مانند سم فیشر از مجموعه‌ بازی‌های اسپلینتر سل و ربات T-800 از مجموعه فیلم‌های ترمیناتور به Ghost Recon Breakpoint اضافه شدند. حال شاید سؤال پیش آید که آپدیت‌های آینده‌ی بازی شامل چه مواردی خواهند بود؟ متاسفانه یوبیسافت در توییت تازه خود اشاره‌ی به محتوای آن‌ها نکرده است.

در عوض آن‌ها خطاب به بازیکنان می‌گویند: «ما در حال حاضر مشغول کار روی آپدیت‌های بازی هستیم و در ماه‌های آتی محتوای جذابی را برای شما عرضه خواهیم کرد. در حال ساخت محتوای آینده‌ی Ghost Recon Breakpoint براساس بازخوردهای شما هستیم و دراین‌میان، چند مورد غافلگیرکننده نیز برای شما تدارک دیده‌ایم! به‌زودی اطلاعات بیشتری از آپدیت‌های سال ۲۰۲۱ بازی با شما درمیان خواهیم گذاشت.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده