// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

کاراکتر ترمیناتور به بازی Ghost Recon: Breakpoint اضافه خواهد شد

یوبیسافت اعلام کرد که شخصیت محبوب ترمیناتور قرار است فردا مورخ ۲۹ ماه ژانویه به‌‌صورت یک رویداد به بازی Ghost Recon: Breakpoint اضافه شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و بنا به دلایلی که مشخص نیست، شخصیت ترمیناتور قرار است فردا مورخ ۲۹ ماه ژانویه (۹ بهمن ماه) به‌صورت یک رویداد زنده به بازی Ghost Recon: Breakpoint اضافه شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این رویداد در دسترس نیست. شرکت Ubisoft به این مناسبت یک تیزر تریلر کوتاه منتشر کرده است که در این تیزر شاهد نمایش یک جنگل در شب هستیم که در طی آن یک ترمیناتور وارد می‌شود. شما می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این رویداد را می‌توان با رویداد Predator که پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ برای بازی Ghost Recon: Wildlands رخ داد، مقایسه کرد و مشابه دانست. آن رویداد به منظور جشن گرفتن سی‌امین سالگرد اکران فیلم Predator انجام شده بود. شاید بین این رویداد و اکران نسخه‌ی جدید فیلم ترمیناتور با نام Terminator: Dark Fate نیز ارتباطی وجود داشته باشد که البته تنها یک حدس است. کمپانی یوبیسافت پس از انتشار بازی Ghost Recon: Breakpoint، به دلیل عدم موفقیت بازی، سعی در بهبود آن به‌صورت پله‌پله دارد. رویداد ترمیناتور نیز یکی از بخش‌های این پروژه‌ی بهبود در نظر گرفته شده است. اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که پس از این رویداد چه محتوایی قرار است برای این بازی ساخته و منتشر شود، اما یوبیسافت پیش‌تر تایید کرده بود که در حال کار کردن روی هوش مصنوعی هم‌تیمی‌ها در این بازی شوتر است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده