نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۰

آپدیت رایگان Ghost Recon Breakpoint هم‌تیمی‌های هوش مصنوعی را به بازی اضافه می‌کند [Ubisoft Forward]

محتوای به‌روزرسانی جدید و رایگان بازی Ghost Recon Breakpoint ویژگی‌های جدیدی از قبیل هم‌تیمی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بازی و یک رویداد زنده جدید را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

یوبیسافت (Ubisoft) در خلال برنامه‌های پیش مراسم رویداد Ubisoft Forward به‌طور ویژه به آپدیت جدید بازی Ghost Recon Breakpoint پرداخته و دو تریلر جدید از ویژگی‌ها و رویدادهای داخل بازی را به نمایش گذاشت. محتوای به‌روزرسانی مذکور، از تاریخ شانزدهم ژوئیه (پنج‌شنبه ۲۶ تیر) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌به یکی از ویژگی‌های جدید بازی موسوم به هم‌تیمی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

براساس توضیحات سخنگوی یوبیسافت، قابلیت جدید هم‌تیمی‌های AI، برای بازیکنانی که به‌تنهایی Ghost Recon Breakpoint را تجربه می‌کنند یک ویژگی عالی محسوب می‌شود. بازیکنان در زمان ورود به بازی می‌توانند ازطریق یک منوی ساده، هم‌تیمی‌های AI خود را اضافه یا حذف کنند. بنابراین حالا همه بازیکنان می‌توانند به‌صورت انفرادی یا گروهی در بازی شرکت کنند.

علاوه‌بر این مورد، Ghost Recon Breakpoint به‌عنوان بخش دیگری از آپدیت ماه ژوئیه خود، یک رویداد زنده جدید نیز خواهد داشت. این رویداد که «Resistance!» نامیده شده در توضیحات یوبیسافت به این شکل توصیف شده است:

«Nomad در خلال حمله به نیروهای Sentinel از Outcastها پشتیبانی کرده و به آن‌ها در تلاش برای نجات زندانیان کمک خواهد کرد. به پاسگاه‌های Sentinel حمله کرده و کاروان‌هایی که به‌دنبال بازماندگان می‌گردند را متوقف کنید.»

این رویداد به همراه جوایز اختصاصی خود از تاریخ ۱۶ الی ۲۹ ژوئیه (۲۶ تیر تا ۸ مرداد) در دسترس قرار خواهد داشت.

شما می‌توانید تریلر رویداد Resistance! از بازی Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ضمناً از تاریخ شانزدهم الی نوزدهم ژوئیه نیز آخر هفته رایگان این بازی را با محتوای بیسیک آن برای عموم علاقه‌مندان خواهیم داشت تا بازیکنان امکان تجربه محتوای جدید را داشته باشند.

بازی Ghost Recon Breakpoint هم‌اکنون برای پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان قابل دریافت است. در ادامه تصاویری از محیط بازی را مشاهده می‌کنید:

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده