// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار حالت همه جانبه بازی Ghost Recon Breakpoint اعلام شد

شرکت یوبیسافت به‌تازگی اعلام کرده است که حالت Immersive بازی Ghost Recon Breakpoint در پنجم فروردین ماه ۹۹ عرضه می‌شود.

یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Ghost Recon Breakpoing، در گذشته اعلام کرده بود که یک حالت همه‌جانبه را برای بازی عرضه خواهد کرد. این حالت درواقع میزبان تغییرات مختلفی را روی گیم‌پلی بریک پوینت خواهد بود و درکنار حالت عادی، کاربران می‌توانند آن را تجربه کنند. چندی پیش بود که این حالت تاخیر خورد تا تیم سازنده مطمئن شود که می‌تواند تغییرات لازم را روی بازی اعمال کند و آن را بدون کوچک‌ترین مشکل عرضه کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت تاریخ انتشار جدید حالت همه‌جانبه Ghost Recon Breakpoint را اعلام کرده است. کاربران بازی در تاریخ پنجم فروردین ماه ۹۹ (۲۴ مارس) می‌توانند به‌روزرسانی مربوط‌ به این حالت را دریافت کنند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این حالت در اختیار شما قرار می‌دهد، ساخت بازی‌های شخصی‌سازی شده است. برای مثال می‌توانید تعیین کنید که بازیابی نوار سلامت شما به چه شکل باشد و تنها چه سلاح‌هایی را در اختیار داشته باشید.

در انتها مشخص شده است که بازیکنان می‌توان در سه حالت عادی، همه‌جانبه و شخصی‌سازی شده مشغول تجربه‌ی بازی به‌صورت کوآپ شوند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به آپدیت پنجم فروردین ماه ۹۹ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده