نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

معرفی بازی ‌های ۲۰۲۱ سوییچ در نینتندو دایرکت بعدی

پس از گذشت بیش‌از یک سال بالاخره نینتندو ساعاتی پیش اعلام کرد که قسمت جدید رویداد نینتندو دایرکت بامداد ۳۰ بهمن رأس ساعت ۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، نینتندو پس از عرضه کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ جهت نمایش و معرفی بازی‌های آن، هرچند وقت یک‌بار رویداد آنلاینی تحت عنوان نینتندو دایرکت برگزار می‌کند. در حالیکه از آخرین قسمت بزرگ و اصلی این رویداد بیش‌از یک سال زمان می‌گذرد و بسیاری از طرفداران و کاربران کنسول سوییچ بی‌صبرانه منتظر قسمت جدید آن بودند، نینتندو ساعاتی پیش بالاخره این انتظارات را به پایان رساند.

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی شعبه آمریکا نینتندو در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که قسمت جدید رویداد نینتندو دایرکت رأس ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران در روز پنج‌شنبه، ۳۰ بهمن‌ماه (۱۷ فوریه) برگزار می‌شود. این رویداد که به‌نظر می‌رسد حدود پنجاه دقیقه به‌طول می‌انجامد، قرار است اطلاعاتی درخصوص بسته‌الحاقی بعدی بازی Super Smash Bros. Ultimate و شخصیت جدیدی که وارد آن خواهد شد، ارائه دهد. 

قسمت جدید رویداد نینتندو دایرکت

البته با استناد به اطلاعات رسمی منتشر شده، در این قسمت از نینتندو دایرکت جزئیاتی از بازی‌هایی که قرار است در نیم‌سال اول سال ۲۰۲۱ برای کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شود نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد. این موضوع بدین معنی است که احتمالا باید منتظر نمایش‌های جدیدی از دو بازی مورد انتظار Bravely Default 2 و Monster Hunter Rise باشیم.

از این موارد که بگذریم، حرف‌وحدیث‌های زیادی از کاربران کنسول نینتندو سوییچ در خصوص سایر بازی‌هایی که منتظر نمایشی از آن‌ها در این رویداد هستند، شنیده می‌شود؛ به‌عنوان مثال بسیاری منتظر نمایش و ارائه اطلاعاتی از آثاری چون دنباله و نسخه دوم بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی No More Heroes 3، بازی Hollow Knight: Silksong و همچنین نسخه جدید سری رزیدنت اویل به‌نام Resident Evil Outrage که قرار است به‌صورت انحصار زمانی برای سوییچ عرضه شود، هستند.

حال باید منتظر ماند و دید نینتندو در این رویداد قرار است چه شگفتی‌هایی را برای علاقه‌مندان خود رقم بزند؟ اگر شما هم از طرفداران سوییچ هستید، بیشتر منتظر معرفی و نمایش کدام بازی در نینتندو دایرکت خواهید بود؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده