نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

Resident Evil Revelations 3 یک بازی انحصاری خواهد بود

طبق گزارش برخی از اینسایدرها، نسخه جدید Resident Evil Revelations قرار است ضمن تغییر نام، یک بازی انحصاری باشد.

برای عاشقان ژانر ترسناک بازی‌های مجموعه رزیدنت اویل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. سال ۱۹۸۶ بود که استودیوی کپکام دست به خلق و انتشار اثری زد که به اعتقاد بسیاری به‌نوعی پایه‌ریزی سبک ترسناک در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌لطف آن شکل گرفت.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که جدیدترین نسخه این سری محبوب یعنی Resident Evil Village قرار است در تاریخ ۱۷ اردیبهشت (هفت می) برای اکثر پلتفرم‌‌های موجود روانه بازار شود.

به‌نظر می‌رسد سران کپکام علاوه‌بر Village روی چندین نسخه از سری رزیدنت اویل به‌صورت همزمان درحال کار هستند. براساس ادعای داسک گولم، یکی از اینسایدرهای کپکام و رزیدنت اویل، نسخه آینده این مجموعه تحت عنوان Resident Evil Outrage به‌صورت انحصار زمانی برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد Outrage درواقع همان Revelations 3 باشد.

گولم در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرده است که باوجود اینکه Resident Evil Outrage در زمان عرضه تنها برای کاربران سوییچ دردسترس خواهد بود، اما پس از مدتی سایر پلتفرم‌‌ها ازجمله کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز میزبانی آن را خواهند کرد.

بازی Resident Evil Outrage در ابتدا تنها برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

همان‌طور که انتظار می‌رفت Resident Evil Outrage نیز توسط موتور بازی‌سازی RE Engine در دست ساخت قرار دارد. این موتور بازی‌سازی راه خود را از سال ۲۰۱۷ با بازی Resident Evil 7 به این مجموعه باز کرد. البته باید توجه داشته باشید که جهت بهینه شدن بازی روی کنسول سوییچ، تغییراتی در RE Engine صورت گرفته است.

اگر از طرفداران قدیمی ای مجموعه باشید، احتمالا شخصیت ربکا چمبرز (Rebecca Chambers) از نسخه Resident Evil 0 را به یاد دارید. براساس اطلاعات مننتشر شده این کاراکتر قرار است در قالب پروتاگونیست داستان درکنار دو شخصیت دیگر در بازی Resident Evil Outrage حضور داشته باشد.

بااستناد به‌گفته‌‌های گولم احتمالا با یک بازی بزرگی روبه‌رو خواهیم بود؛ چراکه به‌نظر می‌رسد تیم سازنده حدود چهار سال مشغول ساخت و توسعه این نسخه از مجموعه بوده است و بودجه‌ای که کپکام برای Outrage در نظر گرفته بیش‌از دو نسخه اول و دوم Revelations و تقریبا برابر با بازی Village است. شاید به همین دلیل هم باوجود اینکه احتمالا Resident Evil Outrage در باطن همان Revelations 3 است، اما کپکام پسوند مجزایی برای این نسخه انتخاب کرده است.

طبق شواهد موجود احتمالا طرفداران نباید مدت زمان زیادی برای معرفی بازی Resident Evil Outrage منتظر بمانند؛ چراکه داسک گولم ادعا می‌کند تنها چندماه پس از عرضه بازی Resident Evil Village، این بازی نیز در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

بافکر به این واقعیت که هیچ‌ کدام از این صحبت‌ها و ادعاها هنوز به‌صورت رسمی به تایید مدیران کپکام نرسیده است، نمی‌توان با اطمینان از صحت آن‌ها صحبت کرد. اگر شما هم از طرفداران قدیمی مجموعه رزیدنت اویل هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نسخه احتمالی Resident Evil Outrage را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده