نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴

آلمان، آرژانتین و رومانی سه مقصد نهایی مامور 47 در بازی Hitman 3 خواهند بود

پس از انگلستان، چین و دبی، ساعاتی پیش تیم سازنده بازی Hitman 3 از سه مکان دیگر جهت میزبانی مامور 47 واقع‌در کشورهای آلمان، آرژانتین و رومانی پرده‌برداری کرد.

در سال گذشته استودیوی IO Interactive، سازنده بازی هیتمن، ساخت سومین نسخه از سه‌گانه آن را تایید کرد. اثری که قرار است در تاریخ یک بهمن‌ماه (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱) برای کنسول‌های نسل هشتم، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استشین 5، پی سی، گوگل استیدیا و همچنین به‌صورت سیستم ابری برای نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا به‌خاطر دارید که چند وقت پیش بود که تیم سازنده با انتشار تریلرهایی از تعدادی از مکان‌های حاضر در بازی Hitman 3 یعنی شهر چونگ‌کینگ کشور چین، دبی و همچنین شهر دارت موور کشور بریتانیا پرده‌برداری کرد. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌مناسبت نزدیک شدن به زمان عرضه Hitman 3، استودیوی IO Interactive بالاخره سه مقصد نهایی مامور 47 در این نسخه را مشخص کرد. با استناد به اطلاعات رسمی در دسترس، شهر برلین آلمان، مندوزا در آرژانتین و رشته کوه‌‌های کارپات واقع در کشور رومانی قرار است ماجراجویی علاقه‌مندان در این بازی را تکمیل کنند.

شهر مندوزا در بازی Hitman 3

گیمرها در بازی هیتمن 3 ابتدا به سراغ دبی رفته و پس از انجام مأموریت مدنظر سفر خود را در شهر دارت موور واقع در کشور بریتانیا ادامه می‌دهند؛ مکانی که به‌دلیل وقوع قتل مشکوکی، همه درگیر بررسی عوامل آن هستند.

پس از حل این پرونده، نوبت‌به سفر به کشور آلمان و شهر برلین می‌شود. مامور 47 در حومه این شهر جهت بررسی پرونده مورد نظر باید وارد یک ساختمان متروکه شود. تیم سازنده در خصوص شهر برلین اخطار داده که این شهر مخصوصا در شب آن‌طور که تصور می‌شود مکان امنی نخواهد بود.

شهر برلین در بازی Hitman 3

حال نوبت‌به شرق آسیا یعنی کشور چین و شهر چونگ‌کینگ رسیده است. همان‌طور که احتمالا تریلر منتشر شده جهت نمایش این شهر را تماشا کرده‌اید، شما باید در این شهر کوچک قاتل خود را شناسایی و سپس آن را از بین ببرید. از شواهد موجود به‌نظر می‌رسد چونگ‌کینگ به‌لطف قابلیت ری‌تریسینگ جلوه زیبایی را به بازی Hitman 3 خواهد بخشید.

کوه‌‌ های برفی کارپات در بازی Hitman 3

پیش‌از اینکه به آخرین مکان بازی برسیم، باید به آمریکای جنوبی و شهر مندوزا آرژانین سر بزنیم. پس از انجام تمام این مراحل بالاخره نوبت‌به آخرین مأموریت مامور 47 رسیده و او باید برای انجام آن به کوه‌‌های برفی کارپات واقع در کشور رومانی برود. نکته جالب توجه این است که اگر به یاد داشته باشید تریلر سینماتیک بازی Hitman 3 با سفر کاراکتر محبوب آن به طبیعت برفی شروع می‌شد؛ حالا با اطلاعاتی که اکنون دردسترس داریم، متوجه شدیم که این محیط سفیدپوش دروقع انتهای این نسخه از بازی را نشان می‌داده است.

اگر شما هم از طرفداران قدیمی سری هیتمن و مامور 47 دوست‌داشتنی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این نسخه از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده