نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۴

تریلر جدید بازی Hitman 3 شهر چونگ‌کینگ چین را نشان می‌دهد

ساعاتی پیش استودیوی IO Interactive با انتشار تریلری نشان داد که بخشی از بازی هیتمن 3 و داستان مامور ۴۷ قرار است در شهر چونگ‌کینگ کشور چین جریان داشته باشد.

در سال جاری میلادی بود که استودیوی IO Interactive، سازنده بازی هیتمن، ساخت جدیدترین نسخه از این مجموعه یعنی Hitman 3 را تایید کرد. اثری که قرار است در تاریخ یک بهمن‌ماه (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استشین 5، پی سی، گوگل استیدیا و همچنین ازطریق سیستم ابری برای نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بازی هیتمن 3 این‌بار قرار است مامور ۴۷ دوست‌داشتنی را برای انجام وظایف خود به دبی و انگلستان ببرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی IO Interactive با انتشار تریلری نشان داد که کشور چین و شهر چونگ‌کینگ نیز به فهرست مکان‌های این بازی اضافه شده است. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی معرفی مکان‌های مختلف این شهر دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده کردید، چونگ‌کینگ در بازی هیتمن 3 مملو از فروشگاه‌ها و رستوران‌های مختلفی طراحی شده که رنگ‌ولعاب متفاوتی به این شهر بارانی بخشیده است. علاوه‌بر این موارد، به‌لطف پیشرفت‌های تکنولوژی و موتور بازی‌سازی استودیوی IO Interactive یعنی Glacier، این نسخه از بازی از لحاظ بصری، صوت و هوش مصنوعی پیشرفت چشمگیری داشته است.

در بازی Hitman 3 بازیکنان می‌توانند مکان‌های دو نسخه قبلی این سری را نیز به بازی اضافه کنند. جدیدترین نسخه از هیتمن قرار است در کنسول‌های نسل نهم با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا شود.

حال اگر شما هم از طرفداران سری هیتمن و مامور ۴۷ هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از آخرین ساخته استودیوی IO Interactive را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده