نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Hitman 3 یک جهش فنی بزرگ برای این مجموعه خواهد بود

ماتیاس انگسترم، کارگردان قسمت سوم از سه‌گانه جدید Hitman این پروژه را تحت تأثیر سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 معرفی کرده و پیشرفت فنی این بازی را یک نقطه عطف جدید در جهش تکنولوژی گیمینگ می‌داند.

با آغاز سال ۲۰۲۱ به جمع بندی سه‌گانه‌ی جدید Agent 47 با انتشار Hitman 3 خواهیم رسید. این بازی قرار است داستانی که از سال ۲۰۱۶ همراه‌با تأیید و تمجید مخاطبان و منتقدان آغاز شد را به نتیجه نهایی خود برساند. موفقیت چشم‌گیر این مجموعه موجب شد تا استودیوی IO Interactive به‌طور کامل مستقل شده و خود مسئولیت انتشار قسمت سوم را بر عهده بگیرد. براساس اظهارات قبلی توسعه‌دهندگان، این قسمت از سری جدید هیتمن، داستان به مراتب تاریک‌تری را در مقایسه با بازی‌های قبلی ارائه کرده و اینطور به نظر می‌رسد که کارگردان این بازی نیز برای انتشار اثر جدید خود بسیار هیجان زده است.

ماتیاس انگسترم (Mattias Engström) در مصاحبه اخیر خود با مجله رسمی پلی‌استیشن، اطلاعات جدیدی از بازی جدید Hitman 3 را با علاقه‌مندان در میان گذاشته است. وی با اشاره به اینکه این بازی در حقیقت آزمایش سیستم جدیدی است که توسعه‌دهندگان مدت‌ها است در حال کار روی آن هستند، به برتری‌های تکنولوژیکال بازی می‌پردازد. اگر به‌خاطر داشته باشید، Hitman 3 اولین‌بار در رویداد ماه گذشته‌ی پلی ‌استیشن 5 رونمایی شد. حالا به‌نظر می‌رسد که این تصمیم یک اتفاق تصادفی نبوده و تیم توسعه‌دهندگان این بازی، تاحد زیادی تحت تأثیر سخت‌افزار کنسول جدید سونی قرار داشته است. به‌ویژه در خصوص قابلیت‌های جدید SSD در کنسول‌های PS5 که بسیاری از بازی‌سازان دیگر نیز به تمجید از آن پرداخته بودند.

Agent 47 در مقابل تابلوی فرودگاه در بازی Hitman

کارگردان Hitman 3 در بخشی‌ از اظهارات خود می‌گوید:

«Hitman 3 قرار است به‌عنوان یک نقطه عطف دیگر در جهش تکنولوژی مورد استفاده‌ی ما مطرح شود. فرایند توسعه این بازی تحت کنترل و تأثیر قابلیت‌های سخت‌افزار جدید پلی‌استیشن 5 قرار داشته و به‌طور دقیق از ویژگی‌های جدید این کنسول بهره‌مند خواهد شد. باید گفت که اینجا با یک بازی فوق‌العاده پیچیده مواجه‌ایم که به‌صورت همزمان دارای چندین سیستم مختلف است. مجموعه‌ی این سیستم‌ها به‌طور مداوم به فعالیت و پشتیبانی از یکدیگر می‌پردازند؛ لذا توان بیشتری که نسل جدید پلتفرم‌های گیمینگ در اختیار ما قرار می‌دهند، گزینه‌های بیشتری را دربرابر ما قرار داده و امکان ارائه‌ی یک جهش فنی قابل‌توجه را فراهم می‌کنند.»

دانلود از آپارات

«Hitman برای ما در حد یک آزمایش بزرگ است. ما از بازیکنان دعوت می‌کنیم تا به یک سندباکس آمده و آنگونه که می‌خواهند، بازی را تجربه کنند. بنابراین ما سیستم save/load را یک ویژگی مهم برای تشویق به این امر می‌دانیم. قابلیت بارگذاری فوری پلی‌استیشن 5، این پلتفرم را به یک بستر مناسب برای سه‌گانه Hitman تبدیل کرده و علاقه به شرکت در این آزمایش را بیشتر و بیشتر کرده است.»

بتزی Hitman 3 قرار است در ژانویه ۲۰۲۱ (دی یا بهمن ۱۳۹۹) برای پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس سری ایکس و همچنین پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و البته پی سی منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده