نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۶

تریلر سینمایی بازی Hitman 3 مامور 47 را به شهر دبی می‌برد

استودیوی IO Interactive به‌تازگی به‌فاصله بیش از یک ماه مانده به زمان عرضه سومین نسخه از سری هیتمن، تریلر سینماتیک جذابی از حضور مامور 47 در شهر دبی منتشر کرد.

در سال جاری میلادی بود که استودیوی IO Interactive، سازنده بازی هیتمن، ساخت سومین نسخه از سه‌گانه Hitman 3 را تایید کرد. اثری که قرار است در تاریخ یک بهمن‌ماه (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استشین 5، پی سی، گوگل استیدیا و همچنین ازطریق سیستم ابری برای نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان این موضوع هستید که در این نسخه از بازی قرار است انگلستان، کشور چین و شهر چونگ‌کینگ و همچنین دبی، داستان کلی مامور 47 دوست‌داشتنی را برای ما رقم بزنند. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی IO Interactive با انتشار تریلر سینماتیکی این‌بار به سراغ معرفی شهر دبی در Hitman 3 رفته و دورنمایی از حال‌وهوای آن در بازی را نمایش می‌دهد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی جذاب دعوت می‌کنم تا بیشتر با دستپخت جدید تیم سازنده آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

چنانچه تریلر منتشر شده را مشاهده کرده باشید، متوجه شده‌اید که مامور 47 برای مبارزه علیه Providence پا به این شهر گذاشته است. نورپردازی چشمگیر و مناطق کویری دبی حال‌وهوای تازه‌ای را به این سری اضافه کرده است.

بازی Hitman 3 طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است روی کنسول‌های نسل نهمی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا شود. البته باید توجه داشته باشید که خوشبختانه تیم سازنده از ویژگی‌های کنترلر دوال سنس پلی استیشن 5 غافل نشده و این بازی از قابلیت‌های بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیقی پشتیبانی می‌کند.

اگر شما هم از طرفداران سری قدیمی هیتمن هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص سومین نسخه از سه‌گانه آن را با ما نیز به اشتراک گبذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده