// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۶

بازی Hitman 3 به همراه دو نسخه قبلی خود ۱۰۰ گیگابایت حجم خواهد داشت

بازی Hitman 3 شامل دو نسخه‌ی پیشین این سری به همراه آپدیت‌های گرافیکی خواهد بود و حجم این بازی نیز حدود ۱۰۰ گیگابایت خواهد بود.

چندی پیش در اوایل تابستان در جریان رویداد رونمایی از پلی ‌استیشن 5، بازی Hitman 3 با انتشار یک لوگو و تریلر به‌طور رسمی تایید شد و به تازگی استودیو IO Interactive، سازنده و ناشر Hitman، در حال انتشار اطلاعات مختلفی حول محور بازی Hitman 3 است. این استودیو اعلام کرده است که نسخه‌ی سوم این بازی شامل دو نسخه‌ی قبلی سری هیتمن خواهد بود و فایل حجمی آن نیز فشرده سازی شده است.

استودیو IO Interactive اعلام کرده است که آن‌ها حجم فایل بازی Hitman 3 را به حدود ۱۰۰ گیگابایت کاهش داده‌اند و این بازی نه‌تنها شامل قسمت سوم این سری می‌شود بلکه با دو نسخه قبلی نیز همراه خواهد بود که همگی در حالت PSVR نیز قابل پخش هستند.

یک توسعه‌دهنده از استودیو IO Interactive اطلاعات جدیدی را ازطریق سایت ResetEra در مورد بازی Hitman 3 به اشتراک گذاشت. این سازنده بیان کرد:

ما موفق شده‌ایم حجم بازی را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم در نتیجه هر سه بازی با تمام محتویات آن حدود ۱۰۰ گیگابایت حجم خواهند داشت. بهترین دستاورد ما مدیریت داده‌ها و ساختار فایل‌ها و نحوه ارائه بازی به منظور حذف داده‌های تکراری است. ما همچنین از فشرده سازی جدیدتر و بهتری برای بافت‌ها استفاده کرده‌ایم که این نیز به بازی کمک می‌کند. 

علاوه‌بر حجم پایین‌تر فایل‌ها‌، توسعه‌دهندگان در استودیو IO Interactive موفق شده‌اند ظاهر بازی Hitman 1 و 2 Hitman را نیز ارتقا دهند. این توسعه‌دهنده در اینباره گفت: «ما موتور بازی را با برخی سیستم‌های بازتاب نور ارتقا دادیم و بهترین نکته این است که این بازی به همراه دو بازی قبلی در این سه‌گانه شامل ویژگی Backwards Compatibility خواهد بود و همچنین قسمت‌های مختلف بازی نیز با بهبود همراه شده است.»

بازی Hitman 3 قرار است در تاریخ یک بهمن‌ماه (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استشین 5، پی سی، گوگل استیدیا و همچنین ازطریق سیستم ابری برای نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. نسخه‌ی واقعیت مجازی این بازی منحصر به PSVR خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده