// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

تریلر جدید گیم‌پلی Hitman 3 ابزار جدید و روش‌های مامور ۴۷ در کشتن اهداف را نشان می‌هد

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Hitman 3 منتشر شده که در آن به مکانیک‌های گیم‌پلی و ابزار جدید مامور ۴۷ پرداخته می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیوی IO Interactive تریلر جدیدی از گیم‌پلی Hitman 3 منتشر کرده است که در آن نگاهی گذرا به مکانیک‌های گیم‌پلی بازی انداخته می‌شود. برای طرفداران این مجموعه‌ی محبوب بیشتر موارد نشان داده شده آشنا به‌نظر می‌رسند. برای مثال، تغییر پوشش مامور ۴۷ برای جلوگیری از شناسایی، مخفیانه وارد مکان‌های ممنوعه شدن و درنهایت کشتن هدف مورد نظر در کمال خونسردی. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیو مشخص است، همانند قسمت‌های قبلی مجموعه‌ی هیتمن، مامور ۴۷ می‌تواند از فرصت‌های محیطی بی‌شمار برای کشتن اهدافش استفاده کند. بااین‌حال، او در این نسخه به تعدادی ابزار‌ جدید دسترسی خواهد داشت که یکی از آن‌ها استفاده از دوربین‌های محیطی برای دور زدن قفل درها است. درهرصورت، محدودیتی برای انجام مراحل وجود ندارد و بازیکنان می‌توانند اهداف خود را در حالت مخفی‌کار کامل یا به‌صورت هجومی و پرسروصدا به قتل برسانند. همچنین همینطور که بازیکنان سطح استادی (Mastery Tracks) خود را در مراحل مختلف بالاتر می‌برند، قادر خواهند بود تا تجهیزات جدیدی از سازمان ICA به‌دست آورند و مکان‌های خاصی از نقشه را برای کارگذاشتن سلاح‌ها و همچنین برای شروع مرحله آزاد کنند. علاوه‌بر این‌ها، می‌توانند با چیدن نقشه‌هایی پیچیده و گسترده حواس NPC‌های درون بازی را از مأموریت خود منحرف کنند.

مراحل اهداف فراری (Elusive Targets)، Escalations و انواع مراحل دیگر نیز قرار است به نسخه‌ی سوم نیز بازگردند که هرکدام از آن‌ها چالش‌های خاصی را پیش روی بازیکن قرار می‌دهند. بازی Hitman 3 برای انتشار در تاریخ ۲۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۱ بهمن) برنامه‌ریزی شده است و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، گوگل استیدیا و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین قرار است نسخه‌ای ابری از آن در آینده برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تریلر گیم‌پلی بازی هیتمن 3 چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده