نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

بازی Deathloop احتمالا تنها به‌صورت آنلاین قابل اجرا است

به‌تازگی تصویری از اطلاعات بازی Deathloop روی فروشگاه پلی استیشن فاش شده که نکته قابل‌توجه در آن اشاره به اتصال دائم به اینترنت برای تجربه جدیدترین ساخته استودیوی آرکین است.

استودیوی بتسدا برای اولین‌بار بیش از یک سال پیش در نمایشگاه E3 2019 از پروژه جدید خود رونمایی کرد. بازی Deathloop که وظیفه ساخت آن را استودیوی آرکین برعهده دارد، داستان دو کاراکتر را روایت می‌کند که در یک چرخه زمانی گیر افتاده‌اند. برای رهایی از این چرخه بی‌پایان، گیمر باید هشت هدف مورد نظر در بازی را پیدا کرده و آن‌ها را نابود کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Deathloop تنها به‌مدت یک سال در انحصار دو پلتفرم پی سی و پلی استیشن 5 خواهد بود و پس از آن احتمالا کاربران سایر کنسول‌ها نیز بتوانند آن را تجربه کنند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که برای تجربه جدیدترین ساخته استودیوی آرکین به اتصال دائم به اینترنت نیاز است. این احتمال از تصویر اطلاعات بازی روی فروشگاه پلی استیشن که به‌صورت مستقیم به آنلاین بودن بازی اشاره کرده، نشأت می‌گیرد. 

بازی Deathlopp روی پلی استیشن 5

نکته عجیب و کمی غافلگیرکننده این است که باوجود اینکه تمرکز اصلی تیم سازنده روی ارایه یک تجربه داستانی و تک‌نفره در بازی Deathloop خلاصه شده، چرا باید کاربران برای تجربه آن به اینترنت نیاز داشته باشند. در طرف مقابل به‌عنوان مثال بازی Demon's Souls که بخش چندنفره بزرگی هم دارد، اما تیم سازنده نیاز به اینترنت را به امری ضروری تبدیل نکرده است. 

البته تمام این صحبت‌ها شایعات و احتمالاتی است که هنوز صحت آن‌ها از طرف تیم سازنده به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده استودیوی بتسدا یا آرکین چه واکنشی نسبت‌به این خبر نشان می‌دهند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Deathloop قرار است در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال آینده (۲۱ می ۲۰۲۱) دردسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

لطفا شما هم نظرات خود درخصوص این سیاست احتمالی تیم سازنده برای بازی Deathlop را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده