نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۲۲

نمایش گیم پلی بازی Deathloop در پلی استیشن 5

استودیوی آرکین در رویداد رونمایی از بازی‌های پلی‌استیشن 5 از گیم پلی بازی Deathloop رونمایی کرد.

استودیوی آرکین (Arkane) در خلال برنامه ویژه سونی برای رونمایی از کنسول و بازی های پلی‌ استیشن 5، اقدام به رونمایی از گیم پلی شوتر یک دربرابر یک Deathloop برای کنسول نسل نهمی سونی کرد. این بازی یک اثر اورجینال و تحت مالکیت ZeniMax محسوب می‌شود.

در تریلر گیم پلی این بازی، یک اساسین یا قاتل را درحالی‌که در یک «حلقه مرگ» گرفتار شده، مشاهده می‌کنیم. یعنی او مجبور است برای رهایی از دست گروهی از دشمنان، بارها با آن‌ها مقابله کند. او شمار متعددی از کاراکترهای غیرقابل بازی Deathloop را با به کارگیری سلاح‌های متعدد خود از مقابل برداشته و حتی به‌نظر می‌رسد که برخی از این موارد از بازی مجموعه Dishonored آرکین به این بازی آمده‌اند.

اما مأموریت‌های شخصیت بازی به این محدود نشده و باید با Juliana Blake نیز مبارزه کند. این شخصیت، درواقع یک قاتل اجیر شده دیگر و رقیب اصلی بازیکن محسوب می‌شود که ظاهراً توسط یک بازیکن دیگر هدایت می‌شود. وظیفه او کشتن شما و ادامه دادن هرچه بیشتر این حلقه مرگ است. اساسین تحت کنترل شما با کشتن هشت هدف مختلف، موفق به عبور از این مرحله می‌شود. البته Blake می‌تواند قبل از این اتفاق او را به قتل رسانده و خود از این اهداف بهره ببرد.

شما می‌توانید در ادامه به تریلر گیم پلی این بازی که در رویداد ویژه سونی به نمایش گذاشته شده، نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازی Deathloop اولین‌بار در طول برگزاری کنفرانس بتسدا در E3 2019 معرفی شده بود. در آن زمان اعلام شده بود که این بازی در سبک شوتر اول شخص بوده که بازیکنان فضایی متفاوت را در آن تجربه خواهند کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده