نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۶

Deathloop و Ghostwire: Tokyo احتمالا به‌مدت یک سال در انحصار پی سی و PS5 خواهند بود

در ویدیوی تازه منتشر شده از بازی‌های پیش‌روی پلی استیشن 5، به‌نظر می‌رسد دو بازی Deathloop و Ghostwire: Tokyo به‌مدت یک سال علاوه‌بر PS5 برای پلتفرم پی سی نیز عرضه می‌شوند.

بالاخره پس از شوق و اشتیاق فراوان، با عرضه کنسول‌‌های پلی استیشن 5 و ایکس‌ باکس‌های جدید، نسل نهم کنسول‌های خانگی شروع شد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بسیاری از بازی‌های انحصاری پلتفرم‌های جدید در سال میلادی ۲۰۲۱ روانه بازار می‌شوند.

اگر به یاد داشته باشید، در جریان رویداد E3 2019 بود که شرکت بتسدا از دو بازی کاملا جدید خود که در ابتدا نیز قرار بود همزمان با عرضه پلی استیشن 5 به‌صورت انحصاری برای کاربران آن دردسترس قرار گیرد، پرده‌برداری کرد. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش پلی استیشن ویدیوی کوتاهی از بازی‌های انحصاری و جدید کنسول نسل نهمی خود منتشر کرد. باتوجه به اطلاعات ارایه شده برای هر بازی در این تیزر، نکته جالب توجه این است که دو بازی بتسدا یعنی Deathloop و Ghostwire: Tokyo علاوه‌بر پلی استیشن 5 قرار است برای کاربران پلتفرم پی سی نیز منتشر شوند. البته نکته مهم و کلیدی این است که این دو بازی تنها به‌مدت یک سال در انحصار این دو پلتفرم قرار دارند و پس از آن به احتمال بسیار زیادی راهی سایر کنسول‌ها نیز خواهند شد. در ادامه شما ار به تماشای این ویدیوی کوتاه دعوت می‌کنم تا با هم مروری به بازی‌های آینده پلی استیشن 5 داشته باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، بازی Deahloop درواقع داستان دو اساسین را روایت می‌کند که در یک چرخه زمانی گیر افتاده‌اند. برای رهایی از این چرخه بی‌پایان، گیمر باید هشت هدف مورد نظر در بازی را پیدا کرده و آن‌ها را نابود کند. ساخته جدید استودیوی آرکین با تاخیرهای فراوان قرار است ۳۱ اردیبهشت ماه سال آینده (۲۱ می ۲۰۲۱) عرضه شود.

بازی Ghostwire: Tokyo نیز یک اثر اکشن ماجراجویی است. همان‌طور که از نام بازی مشخص است، Ghostwire: Tokyo در شهر توکیو در جریان دارد که در آن جمعیت توسط موجودات ماورالطبیعی ناپدید شده‌اند. تا این لحظه تاریخ دقیق انتشار این بازی از طرف تیم سازنده اعلام نشده است.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این بازی‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده