// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۸

Sea of Thieves موارد جذابی در سال ۲۰۲۱ دریافت می‌کند؛ دستیابی به آمار ۱۱ میلیون بازیکن در سال ۲۰۲۰

سازندگان Sea of Thieves در ویدیویی جدید از برنامه‌های خود برای این بازی در سال ۲۰۲۱ می‌گویند که یکی این موارد، انتشار محتوای جذاب فصلی و در بازه‌های سه‌ماهه است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Rare و مایکروسافت به‎ تازگی ویدیوی جدیدی از بازی Sea of Thieves منتشر کرده‌اند که در آن سازندگان درباره‌ی جنبه‌های مختلفی از بازی صحبت می‌کنند. یکی از اطلاعات جالبی که آن‌ها در این ویدیو با طرفداران به اشترک می‌گذارند این است که این بازی موفق شده بیش از ۱۱ میلیون بازیکن را در سال ۲۰۲۰ به خود جذب کند و اینکه جامعه‌ی کاربری Sea of Thieves تقریبا بین پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس تقسیم شده است. همچنین به‌لطف انتشار بازی روی فروشگاه استیم، آمار بازیکنان آن به‌ طور پیوسته رشد یافته است و بازیکنان بیشتری از نقاط مختلف دنیا مانند چین و هند دست به تجربه Sea of Thieves زده‌اند.

سازندگان همچنین توضیح می‌دهند با اینکه به دستاوردهای خود در خلق ویژگی Arena بازی افتخار می‌کنند، اما دیگر قصد ندارد روی توسعه‌ی این بخش بیشتر از این وقت بگذراند و اینکه می‌خواهند بیشتر تمرکز خود را به گسترش بخش‌های ماجراجویی بازی معطوف کنند. همچنین قرار است از حالا به بعد، به‌جای اینکه محتوای جدید به‌صورت آپدیت‌های ماهیانه به بازی اضافه شود، این اتفاق به‌صورت فصلی بیفتد که هریک از فصل‌ها سه ماه طول می‌کشند.

تصویر از محیط بازی Sea of Thieves

هر فصل با محتوای جدید به‌علاوه‌ی شیوه‌های جدید بازی کردن شروع می‌شود و با برگزاری منظم رویدادهای لایو که شامل «صدها جوایز تازه» است ادامه می‌یابد. ناگفته نماند که در این این مدت پچ‌ها، آپدیت‌هایی برای فروشگاه‌های Emporium بازی و استریم‌های مخصوص توییچ بازی موسوم به Twitch Drops به‌صورت منظم منتشر و به‌روز می‌شوند (شما با تماشای حداقل ۲۰ دقیقه از استریم یکی از استریمرهای منتخب بازی در پلتفرم توییچ می‌توانید آیتم‌ها و لوت‌های رایگان درون بازی کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از Twitch Drops به اینجا مراجعه کنید).

در بخش معرفی سازوکار پیشرفت در فصل‌های بازی اشاره می‌شود که سیستم کسب شهرت دزدان دریایی (Pirate Renowns) صد سطح خواهد داشت و همچنین مجموعه‌ای از حالت‌های Pirate Trials را شامل می‌شود که بازیکنان را تشویق می‌کند تا به شیوه‌های جدیدی بازی کنند. علاوه‌براین، بازیکنان با انجام Pirate Trialها می‌توانند پاداش‌هایی برای شخصیت و کشتی خود و «مواردی انحصاری برای کسب عنوان Pirate Legend» به‌دست بیاورند. بتل پسی به نام Plunder Pass نیز به بازی اضافه خواهد شد که شامل جوایز منحصر‌به‌فرد و «آیتم‌هایی انحصاری» برای فروشگاه Emporium درون بازی است. اولین فصل بازی نیز قرار است در ماه ژانويه ۲۰۲۱ (دی-بهمن ۹۹) منتشر شود. شما می‌توانید ویدیوی توضیحات سازندگان را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Sea of Thieves در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده