// جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۶

کارگردان بازی Everwild از استودیو Rare جدا شد

کارگردان خلاق بازی Everwild از سمت خود در استودیو Rare ایکس باکس استعفا داد. البته Rare به سختی تاکید می‌کند که بازی مشکلی ندارد و همچنان توسط انسان‌هایی کاربلد ساخته می‌شود.

بعد از جدایی برخی از اعضای اصلی ساخت بازی Halo Infinite از استودیو 343Industries، ظاهرا حالا نوبت جدایی کارگردان اصلی بازی جدید یکی دیگر از استودیوهای بازی‌سازی فرست-پارتی/اختصاصی مایکروسافت رسیده است. سایمون وودراف، کارگردان خلاق بازی Everwild که قرار است تبدیل به مجموعه بازی جدید استودیو Rare شود، حالا دیگر این تیم بازی‌سازی را ترک می‌کند. کریگ دانکن، مدیر فعلی استودیو Rare می‌گوید: «ما از سایمون به خاطر تمام کارهایی که برای Everwild انجام داد، سپاسگزاری می‌کنیم و آرزوی دستیابی وی به بهترین‌ها را داریم. اما بازی Everwild در دست افراد مطمئنی قرار گرفته است. ما مطمئن می‌شویم که این بازی می‌تواند تجربه‌هایی فراموش‌نشدنی در یک جهان طبیعی و جادویی را تقدیم گیمرها کند».

اندی رابینسون از رسانه‌ی Video Games Chronicle با تاکید روی این نکته که هیچ دلیل خاصی برای جدایی وودراف از سوی استودیو اعلام نشده است، ماجرا را تا حدی نگران‌کننده می‌داند. مخصوصا به این خاطر که وودراف بعد از استعفا حتی حاضر به آمدن به استودیو Rare نشده است.

یک گوزن با شاخ های طلایی عجیب در جنگل جادویی بازی Everwild

سایمون وودراف پس از نزدیک به ۱۰ سال فعالیت به‌عنوان طراح اصلی در واحد تکنولوژی شرکت سگا، در سال ۲۰۱۲ میلادی به استودیو Rare پیوست. به همین خاطر در کارنامه‌ی او می‌توان کارگردانی بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed را نیز مشاهده کرد. او در تمام هشت سال گذشته به‌عنوان کارگردان خلاق اصلی Rare شناخته می‌شد و بعد از عرضه‌ی بازی Sea of Thieves و رساندن آن به نقطه‌ای قابل قبول، سراغ ساخت بازی Everwild رفت.

فعلا بازی Everwild هیچ کارگردانی ندارد و احتمالا فقط تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن یعنی لوئیز اُکانر به کنترل تیم ساخت این محصول می‌پردازد. درحالی‌که وی در اصل فقط تجربه‌ی کار با انیماتورها را دارد؛ نه کل تیم بازی‌سازی استودیو. البته Everwild طراح اصلی مراحل خود یعنی جیمز بلکهم را از دست نداده است. رایان استیونسون، کارگردان هنری دو بازی Viva Pinata و Sea of Thieves نیز به طراحی بصری بازی Everwild ادامه می‌دهد.

جنگ سرسبز و عجیب زیر نور آفتاب در بازی Everwild استودیو Rare مایکروسافت و ایکس باکس

براساس جدیدترین اخبار بازی، بازی سوم‌شخص Everwild هنوز در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و اعضای Rare در حال تفکر راجع به چگونه آوردن ایده‌های آن به گیم‌پلی هستند. ولی می‌دانیم که بازی Everwild مثل بازی Sea of Thieves می‌خواهد به تجربه‌های چندنفره‌ی بازیکنان و تجربه‌ی جمعی آن‌ها درکنار یکدیگر اهمیت بدهد. البته رئیس استودیو Rare می‌گوید که همه‌ی اعضا از عرضه‌ی بازی Sea of Thieves درس‌های زیادی گرفته‌اند. او باور دارد که هدف اصلی استودیو Rare، غرق شدن بازیکنان در جهان Everwild است؛ مکانی که به‌گفته‌ی او در آن گیمرها می‌توانند تبدیل به بخشی از طبیعت بشوند.

مدیر استودیو Rare: «یکی از دلایلی که آن‌چنان راجع به Everwild صحبت نکرده‌ایم، موردی نیست غیر از اینکه خود ما همچنان در حال سردرآوردن از بخش‌های مختلف آن و ایده‌پردازی برای بازی هستیم. در آینده صحبت‌های زیادی راجع به بازی خواهیم داشت. ولی فعلا فقط یک ایده در سر داریم که به آن عشق می‌ورزیم. ما فعلا تنها باور داریم که Everwild یک محصول خاص خواهد بود.

بازی Everwild توسط افرادی ساخته می‌شود که هر روز بیدار می‌شوند و می‌خواهند با هیجان روی ساخت آن وقت بگذارند».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده