نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Sea of Thieves روی ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود

 بازی Sea of Thieves روی ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4k و نرخ ۶۰ فریم و روی ایکس باکس سری اس با همان نرخ فریم و رزولوشن 1080P اجرا می‌شود.

استودیوی بازی‌سازی Rare سال ۲۰۱۷ به‌کمک مایکروسافت یک بازی اکشن ماجراجویی با نام Sea of Thieves منتشر کرد؛ اثری انحصاری که گیمر را این‌بار در نقش دزدان دریایی قرار می‌دهد. 

حال پس از گذشت سه سال از زمان انتشار Sea of Thieves  و باتوجه به اینکه این بازی توانست محبوبیت زیادی را بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی کسب کند، تیم سازنده دقایقی پیش از نسخه نسل نهمی آن اطلاعاتی ارایه داد. براساس جدیدترین اخبار بازی و طی اطلاعات منتشر شده در حساب رسمی توییتر بازی، Sea of Thieves روی کنسول ایکس باکس سری ایکس طبق پیش‌بینی‌های قبلی قرار است با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا شود. این موضوع در حالی است که برادر کوچکتر سری ایکس یعنی ایکس باکس سری اس قادر است بازی را با رزولوشن 1080P و البته با همان نرخ ۶۰ فریم برثانیه تحویل مخاطبان خود قرار دهد. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان این موضوع هستید که چندی پیش تیم سازنده اعلام کرد که تا ماه ژوئیه تعداد بازیکنان بازی Sea of Thieves از مرز پانزده میلیون نفر گذشته است.

حال باید تا پنج روز دیگر و زمان عرضه کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت منتظر ماند و دید بازی‌های منتشر شده ردموندی‌ها روی این کنسول‌ها چه عملکردی را نشان می‌دهند. اگر شما هم بازی Sea of Thieves را تجربه کرده‌اید لطفا نظرات خود درخصوص ساخته استودیوی Rare را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده