نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۵

آپدیت جدید Assassin’s Creed Valhalla برای بهبود کیفیت و عملکرد بازی منتشر شد

جدیدترین آپدیت بازی Assassin’s Creed Valhalla امکان انتخاب بین دو حالت «کیفیت» و «کارایی» روی کنسول‌های نسل جدید را فراهم می‌کند.

شرکت یوبیسافت آپدیت جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla را منتشر کرد. این آپدیت برای همه پلتفرم‌ها عرضه شده و حجم آن نیز روی هر پلتفرم متفاوت است؛ برای مثال حجم نسخه پی‌سی ۴.۳ گیگابایت، پلی استیشن 5 حدود ۲.۵ گیگابایت و ایکس باکس سری ایکس و سری اس ۵.۳ گیگابایت است. همان‌طور که تیم سازنده بازی قبلا هم اعلام کرده بودند، این به‌روزرسانی، دو حالت کیفیت و کارایی را در نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس فراهم می‌کند. بازیکن‌ها می‌توانند یکی از این حالت‌ها را انتخاب کنند تا به حداکثر رزولوشن در نرخ فریم ۳۰ (در حالت کیفیت) یا رزولوشن متغیر در نرخ فریم ۶۰ (در حالت کارایی) دست پیدا کنند.

این قابلیت برای تعدادی دیگر از بازی‌ها که روی کنسول‌های نسل جدید عرضه شده‌اند هم ارائه شده است. همچنین با این به‌روزرسانی، برخی بهبودها و ارتقاها نیز روی بازی اعمال شده‌اند. برای مثال می‌توان به گزینه استفاده خودکار از امتیازات مهارت (Skill Point) اشاره کرد. محدودیت مربوط‌به آیتم پارچه، حالا به ۸۲ افزایش یافته و فروشنده‌ها نیز از لول ۶ این آیتم را ارائه می‌کنند. گیمرهایی که روی کنسول‌های جدید مایکروسافت با مشکل شکستگی تصاویر مواجه می‌شدند، با دریافت این آپدیت مشکل‌شان برطرف خواهد شد.

آپدیت 1.0.4 بازی Assassin’s Creed Valhalla

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های جدید و تغییراتی که با آپدیت ۱.۰.۴ به بازی Assassin’s Creed Valhalla اضافه شده‌اند اشاره می‌کنیم. درضمن شما می‌توانید فهرست کامل این تغییرات را اینجا مشاهده کنید.

اضافه شدن حالت کیفیت/کارایی:

  • این گزینه جدید به بازی اضافه شده که بازیکن‌ها را قادر می‌سازد تا بین دو گزینه Performance (برای حفظ کارایی بازی و اجرای روان‌تر آن) و Quality (برای افزایش رزولوشن و کیفیت بصری بازی) یکی را انتخاب کنند
  • این گزینه فقط روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس در دسترس است
  • انتخاب گزینه Performance باعث می‌شود بازی با رزولوشن متغیر و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه (ثابت) اجرا شود، اما انتخاب گزینه Quality بالاترین رزولوشن را به نمایش می‌گذارد و نرخ فریم را به ۳۰ می‌رساند
  • به‌طور پیش‌فرض، کنسول‌های پلی اسیتشن 5 و ایکس باکس سری ایکس روی گزینه Performance تنظیم شده‌اند و کنسول ایکس باکس سری اس هم بازی را روی حالت Quality اجرا می‌کند

سایر تغییرات جزیی:

  • یک تصویر زمینه جدید برای صفحه منوی بازی
  • اضافه شدن جلوه‌های گرافیکی برای افزایش کیفیت بصری
  • قابلیتی که امکان استفاده خودکار از امتیازات مهارت خرج‌نشده را فراهم می‌آورد
  • افرایش محدودیت آیتم پارچه به ۸۲ و فروش آن به‌وسیله فروشنده‌ها (وقتی پایگاه به لول ۶ برسد)

تغییرات مربوط‌به بهبود عملکرد و اجرای بازی:

  • ارتقای کارایی و پایداری بازی
  • برطرف شدن مشکل شکستگی تصاویر در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس
  • برطرف شدن مشکل نسخه PC که باعث اختلال در منابع VRAM/RAM در هنگام استفاده از Alt+Tab برای سوییچ به دسکتاپ می‌شد

بازی Assassin’s Creed Valhalla اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس در دسترس قرار دارد. این نسخه از مجموعه Assassin’s Creed هم نمرات خوبی از منتقدان دریافت کرد و هم از نظر تجاری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که Assassin’s Creed Valhalla رکورد فروش زمان عرضه در بین تمام بازی‌های این مجموعه را شکسته است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده