// شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

تعداد بازیکنان Assassin's Creed Valhalla در زمان عرضه دوبرابر نسخه Odyssey بوده است

شرکت یوبیسافت در یک نشست خبری پس از عرضه Assassin's Creed Valhalla اعلام کرده که تعداد بازیکنان این نسخه در روز عرضه دو برابر نسخه آدیسی بوده است.

بازی Assassin's Creed: Valhalla روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در اختیار کاربران نسل هشتم و نهم قرار گرفت و کاربران متعددی به‌سراغ تجربه‌ی بازی رفته‌اند. یوبیسافت در نشست خبری اخیر خود اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد والهالا در زمان عرضه نسبت به آدیسی، عملکرد بهتری داشته است.

به‌عبارتی، اسسینز کرید: والهالا در روز عرضه دوبرابر بازی اسسینز کرید: آدیسی بازیکن داشته است. یوبیسافت در نشست خبری خود اعلام کرده که انتظار دارد این درصد همچنان روند صعودی خود را طی کند و روی پلتفرم‌های نسل نهم هم شاهد عملکرد خوب بازی از نظر فروش باشیم. 

ایوس گیلموت، موؤسس و مدیرعامل یوبی سافت دراین‌باره می‌گوید «ما از کاربران و بازیکنان درکنار دستاوردی که تیم سازنده Assassin's Creed: Valhalla کسب کرده، سپاسگذاریم که برپایه موفقیت نسخه پیشین خود ساخته شده است. توسعه و عرضه والهالا به بازار روی هفت پلتفرم مختلف با وجود شرایطی مثل کووید-۱۹، دستاورد بزرگی برای تمامی تیم‌های حضور داشته در پروسه ساخت در سراسر جهان به حساب می‌آید. همچنین ما از تجربه‌ی بازی روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 توسط کاربران هیجان‌زده شده‌ایم. کاربرانی که به‌سراغ تجربه‌ای برای نمایش گذاشتن قدرت کنسول‌های نسل نهمی رفته‌اند. این موفقیت مسیر را برای فصل تعطیلات هموار کرده است و امیدواریم والهالا به بزرگ‌ترین دستاورد این ماه تبدیل شود.» 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Assassin's Creed Valhalla توانست از زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

درست زمانی که مخاطبان انتظار داشتند که Assassin’s Creed نسل هشتم را با یک نسخه موفق پشت سر بگذارد، همه چیز برعکس شد و Assassin’s Creed: Valhalla آن چیزی نیست که کاربران منتظر آن بودند. داستان‌سرایی بازی جذابیت بالایی دارد و در انتها شاهد یک پایان بندی غافل‌گیر کننده هستیم. ازطرفی روایت داستانی شخصیت‌ها مورد دیگری است که بازیکن را درگیر می‌کند. جدا داستان و همچنین گیم‌پلی که یکی دیگر از بخش‌های مثبت والهالا به حساب می‌آید، این بازی از نظر فنی توده‌ای بزرگ از مشکلات مختلف است. ازاین‌رو تجربه Assassin’s Creed: Valhalla در اکثر اوقات همانند یک عذاب بسیار بزرگ است که اصلا قرار نیست شما را تنها بگذارد و در گوشه و کنار بازی به دفعات بسیار متعددی این مشکلات را مشاهده می‌کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده