نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

میزان فروش زمان عرضه بازی Assassin’s Creed Valhalla رکورد این مجموعه را شکست

یوبیسافت با انتشار بیانیه‌ای ضمن تشکر از حمایت طرفداران، اعلام کرد که فروش زمان عرضه بازی Assassin’s Creed Valhalla توانست رکورد جدیدی در این مجموعه برای خود ثبت کند.

حدود یک هفته پیش بالاخره جدیدترین نسخه از مجموعه Assassin’s Creed روانه بازار شد. یوبیسافت در بازی Assassin’s Creed Valhalla به‌سراغ روایت دوران وایکینگ‌ها و داستان شخصیتی به‌‌نام ایوور رفته است. از همان زمان معرفی و نمایش بازی بسیاری از آنجایی که کمتر اثری به این دوره تاریخی پرداخته، امیدواری زیادی داشتند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این اتفاق در عمل هم ثابت شد و تعداد بازیکنان والهالا در زمان عرضه دو برابر نسخه Odyssey بوده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Valhalla بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ سری را تجربه کرده است. براساس اطلاعات در دسترس بازی والهالا توانسته در یک هفته ابتدایی خود از تمام نسخه‌های پیشین این مجموعه فروش به‌مراتب بهتری را تجربه کند. اگرچه یوبیسافت به‌طور دقیق آمار و ارقامی را منتشر نکرده، اما نشان می‌دهد که میزان فروش والهالا حتی از ۳.۵ میلیون نسخه بازی Assassin’s Creed 3 نیز فراتر رفته است.

اساسین کرید والهالا با مبارزهای وایکینگ در مکان قدیمی بازی یوبیسافت

ژولین لافریر، تهیه کننده بازی Assassin’s Creed Valhalla، با انتشار بیانیه‌ای ضمن تشکر از حمایت‌های طرفداران، اعلام کرد یوبیسافت برنامه‌هایی برای انتشار محتوای اضافی در آینده برای بازی والهالا دارد. «من بسیار از واکنش بازیکنان خوش‌حال هستم و از تمام طرفداران به‌خاطر حمایت فوق‌العاده‌ای که کردند، تشکر می‌کنم. انتشار این بازی در زمانیکه درگیرد همه‌گیری ویروس کرونا هستیم، چالش بسیار سختی برای همه ما بود. بسیار خوش‌حالیم که گیمرها از این بازی لذت بردند و با آن ارتباط برقرار کردند. این تازه شروع داستان است و ما برنامه‌‌های زیادی برای انتشار محتوای اضافی داریم تا گیمرها همچنان در داستان وایکینگ‌ها برای مدت طولانی غرق شوند.»

اگرچه هنوز یوبیسافت آمار و ارقام کلی فروش بازی را ارایه نداده، اما در بیانیه خود به مواردی جالبی اشاره شده که تاکیدی بر موفقیت بازی والهالا به‌حساب می‌آید. براین اساس بازیکنان تا به‌امروز بیش از چهار کیلومتر مسیر طی کرده‌‌اند و ۵۵ میلیون ساختمان نیز در بازی ساخته شده است. 

بازی Assassin’s Creed Valhalla در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اگر شما هم این نسخه را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود در خصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده