// سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵

بررسی بازی Assassin's Creed: Valhalla از دید سایت‌های معتبر دنیا

میانگین نمرات بازی مورد انتظار Assassin's Creed: Valhalla دیروز مشخص شد و بازخوردهای مثبت و قابل قبولی را به همراه داشت.

در زمان معرفی بازی Assassin's Creed: Valhalla، اعلام شد که این بار تیم سازنده به سراغ بازه زمانی وایکینگ‌ها و اساطیر نورس خواهد رفت. با وجود تریلرها و اطلاعات مختلف، به مرور زمان، Assassin's Creed: Valhalla به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های کاربران در انتهای سال ۲۰۲۰ تبدیل شد.

از نظر داستانی، Assassin's Creed: Valhalla پس از وقایع نسخه پیش اتفاق می‌افتد. حال لیلا حسن برای تکمیل کردن آخرین مأموریت خود به همراه تیمش به سراغ ایوور رفته‌اند. نکته جالب والهالا، این است که بازیکن در هر زمان می‌تواند جنسیت قهرمان خود را تغییر دهد و این مورد، به‌خاطر ساختار داستانی بازی است. از نظر گیم‌پلی هم Assassin's Creed: Valhalla را می‌توان نسخه کامل‌تر آدیسی دانست و اصلی‌ترین تفاوت، درخت مهارت‌های Passive و مهارت‌های قابل استفاده است که این بار ساختار مجزایی دارند.

دیروز میانگین نمرات بازی Assassin's Creed: Valhalla منتشر شد و شاهد امتیازهای قابل قبولی برای جدیدترین نسخه اسسینز کرید هستیم. در ادامه نظرات منتقدان Assassin's Creed: Valhalla را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Assassin's Creed: Valhalla

  • سازنده: یوبیسافت مونترال
  • ناشر: یوبیسافت
  • پلتفرم: کامپیوتر، گوگل استیدیا، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس
  • سبک: اکشن نقش آفرینی

سرزمین آزگارد در بازی اساسین کرید والهالا یوبیسافت با حضور وایکینگ هایی که در انگلستان مبارزه می‌کنند

زومجی: ۷۵ از ۱۰۰

درست زمانی‌که مخاطبان انتظار داشتند که Assassin’s Creed نسل هشتم را با یک نسخه موفق پشت سر بگذارد، همه چیز برعکس شد و Assassin’s Creed: Valhalla آن چیزی نیست که کاربران منتظر آن بودند. داستان‌سرایی بازی جذابیت بالایی دارد و در انتها شاهد یک پایان بندی غافل‌گیر کننده هستیم. ازطرفی روایت داستانی شخصیت‌ها مورد دیگری است که بازیکن را درگیر می‌کند. جدا داستان و همچنین گیم‌پلی که یکی دیگر از بخش‌های مثبت والهالا به حساب می‌آید، این بازی از نظر فنی توده‌ای بزرگ از مشکلات مختلف است. ازاین‌رو تجربه Assassin’s Creed: Valhalla در اکثر اوقات همانند یک عذاب بسیار بزرگ است که اصلا قرار نیست شما را تنها بگذارد و در گوشه و کنار بازی به دفعات بسیار متعددی این مشکلات را مشاهده می‌کنید.

پی سی گیمر: ۹۲ از ۱۰۰

فریبنده و خونین. بازی Assassin's Creed: Valhalla در بهترین حالت خود قرار دارد. 

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

باوجود جهان گسترده و کامبت خشن بازی برای فتح سرزمین‌های مختلف و همچنین استفاده از هیدن بلید، Assassin's Creed Valhalla تعادل پیروزمندانه‌ای را برای این مجموعه به وجود‌ آورده است.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Assassin's Creed Valhalla وسیع است و جهان گسترده و زیبایی دارد؛ دنیایی مملو از زندگی وحشیانه با انجام کارهای پلید برای فتح و فتوح. این بازی دارای باگ‌های متعددی نسبت‌به حد معمول است اما با اینحال در جنبه‌های مختلفی تأثیرگذار ظاهر می‌شود.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

بااینکه بخش داستانی بازی مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد، Assassin's Creed Valhalla یک پایان رضایت بخش را برای وضعیت فعلی مجموعه ارائه می‌دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده