نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

تعداد کاربران Ori and the Will of the Wisps از ۲.۸ میلیون نفر گذشت

مون استودیو با ارایه آمار و ارقام بازی Ori and the Will of the Wisps تاکید کرد که تعداد کاربران این بازی از مرز ۲.۸ میلیون نفر عبرو کرده است. 

طی سال جاری میلادی بود که مون استودیو بازی Ori and the Will of the Wisps را برای ایکس باکس وان و پی سی و در ادامه برای نینتندو سوییچ منتشر کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که در ماه جون تعداد کاربران بازی Ori and the Will of the Wisps بالغ‌بر دو میلیون نفر گزارش شده بود. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد روند موفقیت این بازی همچنان ادامه دارد؛ چراکه ساعاتی پیش تیم سازنده به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال حاضر تعداد بازیکنان از مرز ۲.۸ میلیون نفر نیز عبور کرده است.

آمار و ارقام بازی Ori and the Will of the Wisps

در گزارش مربوط‌به این بازی آمار و ارقام جالب دیگری نیز مشاهده می‌شود. براین اساس تا به امروز بیش‌از ۲۲.۶ میلیون ساعت بازی Ori and the Will of the Wisps انجام شده است. ۵۱۶ هزار نفر توانسته‌اند این بازی را به‌اتمام برسانند که دراین‌میان تنها ۵۶ هزار نفر روی حالت سخت به این موفقیت دست پیدا کرده‌اند. از این تعداد ۱۰ هزار نفر بازی را در کمتر از چهار ساعت به پایان رسانده‌اند و نکته جالب توجه این است که ۷۹۰۰ نفر بدون اینکه حتی یک بار هم کشته شوند، بازی را تمام کرده‌اند.

بازی Ori and the Will of the Wisps در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین به‌تازگی نسخه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بازی با بهبودهای گرافیکی و فنی منتشر شده است.

اگر شما هم فرصت تجربه این بازی را داشته‌اید، لطفا نظرات خود در خصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده