نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵

تعداد بازیکنان Ori and the Will of the Wisps از ۲ میلیون عبور کرد

طبق اعلام مون استودیو، تا امروز بیش از ۲ میلیون نفر بازی Ori and the Will of the Wisps را تجربه کرده‌اند. 

Ori and the Will of the Wisps چندی پیش به‌عنوان دنباله بازی Ori and the Blind Forest منتشر شد و مورد تحسین منتقدین و بازیکنان قرار گرفت. این بازی که برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است و کاربران گیم‌پس هم به‌صورت رایگان می‌توانند آن را تجربه کنند، طبق اعلام مون استودیو، بازی با استقبال خوبی از طرف بازیکنان هم روبه‌رو شده و امروز، اعلام شد که تعداد کاربران آن از مرز ۲ میلیون نفر عبور کرده است. 

این آمار بخشی از اینفوگرافیکی است که توسط مون استودیو منتشر شده و در آن، آمار جالب دیگری از بازی هم می‌توان دید. برای مثال بازی تا امروز بیش از ۱۴.۵ میلیون ساعت تجربه شده است و تقریبا ۷ هزار نفر بازی را بدون اینکه بمیرند تمام کرده‌اند. در ادامه می‌توانید این تصویر را ببینید. برای مشاهده در سایز اصلی روی عکس کلیک کنید:

اینفوگرافیک بازی Ori and the Will of the Wisps

برای آشنایی بیش‌تر با بازی، پیشنهاد می‌کنیم بررسی بازی Ori And The Will Of The Wisps را در زومجی بخوانید. بررسی که در آن نمره ۹.۵ برای بازی در نظر گرفته شد و خلاصه‌اش به شرح زیر است:

بازی Ori And The Will Of The Wisps از برترین مخلوقات نسل هشت و قطعا از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ است. این اثر همانقدر که یک بازی خارق‌العاده است، یک اثر هنری معرکه نیز محسوب می‌شود و ثابت می‌کند که چرا بازی‌های ویدیویی، یکی از صور هنرهای زیبا محسوب می‌شوند. ترکیب داستان عالی، گیم‌پلی عمیق و چالش‌برانگیز کنار جلوه‌های دیداری و شنیداری روح‌نواز به آفرینش اثری ختم شده‌ است که با وجود برخی ایراداتی فنی در امر اجرا، تا مدت‌ها از یاد گیمرها نخواهد رفت و تجربه نکردنش، مترادف با از دست دادن یکی از خوش‌ساخت‌ترین مخلوقات مدیوم گیم است.


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده