// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

بازی‌های Dishonored ،Wolfenstein و Prey برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس فهرست شدند

در سایت ESRB، دیده شده که نسخه‌های کالکشن از مجموعه بازی‌های Wolfenstein و بازی‌های استودیوی آرکین مانند Dishonored و Prey برای انتشار روی کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت رده‌بندی سنی شده‌اند.

روندی در زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل حاضر متداول شد که درآن شرکت‌های بازی‌سازی و ناشرها، بسیاری از بازی‌های نسل قبل خود را ریمستر و دوباره برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌کردند. حال به‌نظر می‌آید که این روند برای کنسول‌های نسل بعد نیز قرار است ادامه یابد. همینطور که به تاریخ عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد نزدیک می‌شویم، ناشرها و بازی‌سازان می‌خواهند تا بازی‌های نسل هشتم را برای کنسول‌های جدید عرضه کنند. حتی به‌نظر می‌رسد که بعضی از آن‌ها پیش‌دستی کرده‌اند و از همین حالا در تدارک نسخه‌ی نسل بعدی بازی‌های قدیمیشان برای کنسول‌های جدید هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران سایت ResetEra متوجه شده‌اند که سایت رسمی رده‌بندی سنی ESRB، بازی‌های Wolfenstein Alt History Collection و Dishonored and Prey The Arcane Collection را فهرست کرده است. نکته‌ی مهم این است که هردو رده‌بندی سنی برای انتشار روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و هم ایکس باکس سری اس انجام شده است.

می‌دانیم که بازی کالکشن Wolfenstein Alt History Collection از مجموعه‌ی محبوب وولفنشتاین قبلا نیز وجود داشته است که شامل بازی‌های Wolfenstein: The New Order ،Wolfenstein: The Old Blood و Wolfenstein: The New Colossus است. از طرفی دیگر، تمام بازی‌های استودیو‌ی آرکین نیز در قالب مجموعه‌ی Arkane Anniversary (شامل بازی‌های Dishonored: Definitive Edition ،Dishonored 2 ،Dishonored: Death of the Outsider و Prey می‌شود) گردآوری شده‌اند. احتمالا قرار است که این بازی‌ها به‌صورت نسخه‌ی کالکشن ریمستر‌شده برای کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت عرضه شوند.

با درنظر گرفتن این نکته که مایکروسافت به‌تازگی شرکت بتسدا را تصاحب کرده است، انتشار خبر عرضه‌ی بازی‌های زیرمجموعه‌ی این شرکت بازی‌سازی برای کنسول‌های بعدی ردموندی‌ها خیلی دور از انتظار نبود. حال این سؤال پیش می‌آید که این بازی‌های کالکشن برای پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهند شد یا خیر، چرا که در رده‌بندی سایت ESRB خبری از نسخه‌ی نسل بعدی کنسول سونی نیست.

در خبری دیگر، ESRB بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس رده‌بندی سنی کرد. این در حالی است که این بازی هنوز به‌طور رسمی برای عرضه روی این پلتفرم‌ها تایید نشده است.

تصاویر صفحه‌های این بازی‌ها را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. این نکته را هم درنظر داشته باشید که احتمالی هرچند کم وجود دارد که آن‌ها از سایت ESRB حذف شوند.

عرضه‌ی احتمالی بازی Wolfenstein برای ایکس باکس سری ایکس

عرضه‌ی احتمالی بازی‌های Dishonored و Prey برای ایکس باکس سری ایکس

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده