// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۵

استودیو‌ی Arkane برای دو بازی جدید نیرو استخدام می‌کند

استودیو‌ی بازی‌سازی آرکین، سازنده‌ی بازی‌های Dishonored و Deathloop برای دو بازی معرفی ‌نشده جدید نیرو استخدام می‌کنند.

دیروز گیمرها با خبر تصاحب شرکت Bethesda توسط مایکروسافت به‌وجد درآمدند. این توافق، که دیروز بین بتسدا و مایکروسافت امضا شد شامل تمام آی‌پی‌ها و استودیو‌های زیرمجموعه‌ی بتسدا هم می‌شود و یکی از این استودیو‌ها، Arkane Studios است. به‌تازگی مشخص شده با اینکه این استودیو مشغول ساخت بازی موردانتظار Deathloop است، اما از طرفی برای ساخت دو بازی جدید نیرو استخدام می‌کند.

تصویر دو تن از شخصیت های بازی شوتر Deathloop

فهرست موقعیت‌های شغلی مورد نیاز در وب‌سایت آرکین موجود است که افرای را برای برای شعبه‌ی فرانسه آرکین (آخرین بار بازی Dishonored 2 را ساختند) و دیگری برای شعبه‌ی آستین (آخرین بار بازی Prey را ساختند) استخدام می‌کنند. در این خبر اطلاعات زیادی غیر از فهرست مشاغل اعلام نشده؛ اما در موقعیت‌های شغلی هردو شعبه، که مربوط‌به برنامه‌نویسی موتور بازی‌سازی است، اشاره شده که «شبیه‌سازی قابل‌باور، به‌نحوی که بازیکن در آن غرق شود و گیم‌پلی‌ای که به‌سرعت تغییر می‌کند جزو سبک بازی‌سازی ما است و این‌ ویژگی‌ها برای افراد چالش‌های زیادی را به‌وجود می‌آورد.» به نظر می‌آید که با مطرح کردن این موارد احتمالا باید منتظر یکی از بازی‌های متداول شوتر اول شخص این استودیو باشیم. همچنین آرکین اشاره کرده که دنبال فردی است که سابقه‌ی کار روی بازی‌های آنلاین سرویس‌محور را داشته باشد؛ در این صورت به‌نظر می‌آید که این بازی جدید به‌طور قطع می‌تواند دارای بخش چندنفره‌ی آنلاین باشد.

بازی بعدی استودیو‌ی آرکین، Deathloop است که برای انتشار روی پلی ‌استیشن 5 و پی سی در سه‌ماهه‎‌ی دوم ۲۰۲۱ میلادی برنامه‌ریزی شده.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده