// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

آپدیت جدید Super Smash Bros. Ultimate یک استیج جدید به بازی اضافه می‌کند

یک استیج جدید به نام Small Battlefield طی آپدیت جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate به‌صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیروز روز نسبتا شلوغی از نظر اخبار برای شرکت نینتندو بوده است زیرا فهرست بازی‌های تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت نینتندو به همراه اعلام خبر انتشار بازی Pikmin 3 Deluxe روی کنسول نینتندو سوییچ توانست طرفداران را بسیار هیجان زده کند. همچنین نینتندو اعلام کرد که در آخرین به‌روزرسانی بازی Super Smash Bros. Ultimate یعنی نسخه 8.1.0، بازیکنان ‌می‌توانند به‌صورت رایگان به یک استیج جدید دسترسی پیدا کنند. 

از زمان انتشار بازی Super Smash Bros. Ultimate در دسامبر ۲۰۱۸، نینتندو به‌طور مداوم شخصیت‌ها و محتویات جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند. در طی آخرین آپدیت این بازی یک استیج جدید به نام Small Battlefield به آن اضافه شده است که به نظر می‌آید همان‌طور که از نام آن پیدا است، یک نسخه‌ی کوچکتر از استیج محبوب Battlefield محسوب می‌شود.

کارگردان این بازی یعنی ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) در یک توییت در اینباره بیان کرد که استیج معمولی Battlefield برای بازی یک دربرابر یک زیادی گسترده است و رضایت بخش نیست. بنابراین این استیج به دو سکو تقسیم می‌شود که این تعداد کمتر از سه سکوی معمول در استیج Battlefield معمولی و ۶ سکو در استیج Battlefield بزرگ است.

استیج Small Battlefield بازی Super Smash Bros. Ultimate

جزئیات کامل آپدیت 8.1.0 را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:
  • استیج

- استیج Small Battlefield به بازی اضافه شده است. شما همچنین می‌توانید Small Battlefield را به‌عنوان یک قانون ترجیحی در نبردهای آنلاین تنظیم کنید.

- اکنون شما می‌توانید موسیقی مخصوص هر استیج را برای استیج Battlefield ،Small Battlefield ،Big Battlefield و Final Destination انتخاب کنید.

  • آنلاین

- تجربه‌ی آنلاین کاربران تنظیم شده است.

- نحوه‌ی matching کاربران با استفاده از قوانین ترجیحی تنظیم شده است.

- پس از نگاهی به تعداد فعلی بازیکنان واجد شرایط برای Elite Smash‌، آستانه ورود کاربران مجددا محاسبه شده است تا بازیکنان بیشتری اجازه‌ی ورود داشته باشند. علاوه‌بر این، نحوه محاسبه مقادیر اولیه برای Global Smash Power نیز دوباره تنظیم شده است.

  • عمومی

مشکلات عمومی برای بهبود تجربه گیم‌پلی بازی رفع شده است.

بازی Super Smash Bros. Ultimate هم‌اکنون به‌صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ قابل دسترسی است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده