نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

نسخه ویژه Pikmin 3 برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

Pikmin 3 که در ابتدا برای Wii U عرضه شده بود، قرار است در قالب نسخه گسترش یافته و با محتوای جدید با نام Pikmin 3 Deluxe برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

پیش از این اخباری مبنی بر عرضه بازی Pikmin 3 Deluxe بر روی کنسول نینتندو سوییچ فاش شده بود، بنابر جدیدترین اخبار بازی؛ شایعات به حقیقت تبدیل شده‌اند و عرضه بازی Pikmin 3 Deluxe برای کنسول نینتندو سوییچ به‌صورت رسمی تایید شده است. بازی Pikmin 3 پیش از این در سال ۲۰۱۳ برای کنسول Wii U منتشر شده بود و حالا قرار است در روز ۳۰ اکتبر (۹ آبان) برای نینتندو سوییچ منتشر شود. 

بازی Pikmin 3 Deluxe شامل محتوای تازه و ویژگی‌هایی جدید نیز خواهد بود. این نسخه از بازی علاوه بر خود بازی اصلی شامل تمام بسته‌های الحاقی آن و درجه‌های سختی جدید خواهد بود. کاربران همچنین با خرید این نسخه می‌توانند بخش داستانی بازی را به‌صورت دونفره و لوکال تجربه کنند. به موارد ذکر شده باید مراحل داستانی فرعی تازه‌ای را که با حضور شخصیت‌های اولیمار و لویی به بازی اضافه می‌شوند نیز ذکر کنیم.

آنچه که خواندید اما تنها ویژگی‌های اضافه شده به بازی نیستند، کاربران در این نسخه قادر به فعال کردن قابلیت قفل کردن هدف روی دشمنان خواهند بود. بازیکنان همچنین می‌توانند راهنمایی‌های بازی در قالب هینت را به صورت اختیاری فعال کنند. به این نسخه از بازی همچنین بخشی تازه با عنوان Piklopedia اضافه شده است که حکم دانشنامه بازی را خواهد داشت. کاربران در این بخش می‌توانند اطلاعاتی را راجع به موجوداتی که در بازی می‌بینند مطالعه کنند. دیگر قابلیت بازی نیز خرج کردن نشان‌های درون بازی به قصد کامل کردن چالش‌های آن است. شما می‌توانید تریلر تایید بازی Pikmin 3 Deluxe برای نینتندو سوییچ را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده