نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶

Min Min به عنوان شخصیت جدید Super Smash Bros. Ultimate معرفی شد

جدیدترین مبارز معرفی‌شده برای بازی Super Smash Bros. Ultimate، مین مین از بازی ARMS است. 

از زمان انتشار بازی Super Smash Bros. Ultimate در دسامبر ۲۰۱۸، نینتندو شخصیت‌های جدیدی به آن اضافه کرده است که در این راستا و طبق جدیدترین اخبار بازی، شخصیت مین مین اخیرا برای این اثر معرفی شده است. مین مین یکی از کاراکتر‌های بازی ARMS است و چندی پیش هم اعلام شده بود که قرار است یکی از کاراکتر‌های این بازی به Super Smash Bros. Ultimate اضافه شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی شخصیت مین مین را تماشا کنید که برخی حرکات وی در بازی را نشان می‌دهد:

دانلود ویدیو از آپارات

مین مین اولین شخصیت از کاراکتر‌های Fighters Pass Vol. 2 بازی است که شامل پنج شخصیت دیگر هم خواهد بود که هنوز معرفی نشده‌اند. همچنین این شخصیت را می‌توان در قالب یک DLC مجزا به قیمت ۶ دلار هم خریداری کرد که علاوه بر مین مین، چند زمین مبارزه و همینطور موسیقی‌هایی از بازی ARMS را به Super Smash Bros. Ultimate اضافه می‌کند. 

یک نکته جالب در مورد اضافه شدن مین مین به بازی هم اینکه به گفته ماساهیرو ساکورای، وی ابتدا شخصیت نینجارا از ARMS را برای بازی در نظر گرفته بود ولی یوسوکه کابوکی، تهیه‌کننده ARMS، مین مین را به عنوان مبارزی از این بازی که به Super Smash Bros. Ultimate اضافه شود ترجیح داده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده