// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰

تاریخ راه‌ یابی جوکر به بازی Super Smash Bros. Ultimate مشخص شد

آپدیت نسخه 3.0 به همراه کاراکتر جوکر از Persona 5 به بازی Super Smash Bros. Ultimate اضافه خواهد شد.

در طی رویداد نینتندو دایرکت بامداد امروز اطلاعات بیشتری راجع به آینده‌ بازی Super Smash Bros. Ultimate منتشر شد. با اینکه در این رویداد اطلاعات به خصوصی راجع به خود بازی اعلام نشد، اما نینتندو تایید کرد که آپدیت نسخه 3.0 این بازی به زودی منتشر می‌شود اما جزئیات این آپدیت در آینده اعلام خواهد شد.

نینتندو همچنین اعلام کرد که کاراکتر جوکر از بازی پرسونا 5، یکی از پنج شخصیتی که قرار بود در قالب بسته‌ الحاقی به این اثر اضافه شوند، در بهار امسال یا به طور دقیق‌تر بخواهیم بگوییم تا قبل از پایان ماه آوریل به این بازی اضافه خواهد شد. سازندگان این بازی در جریان نمایشگاه The Game Awards 2018 برای اولین بار با انتشار تریلری اعلام کردند که کاراکتر جوکر از بازی Persona 5 به بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros. Ultimate راه پیدا می‌کند اما تا به الان گیم پلی‌ این مبارز نشان داده نشده است.

بازی Super Smash Bros Ultimate توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدیویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم.

بازی Super Smash Bros. Ultimate هم اکنون به صورت انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی آپدیت ورژن 3.0 این بازی را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده