// شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه زومجی: Super Smash Bros Ultimate

در جدیدترین قسمت از نیم نگاه زومجی به سراغ Super Smash Bros Ultimate، بازی مبارزه ای هیجان انگیز نینتندو رفته‌ایم تا با کاراکترهای دوست داشتنی آن رقابتی با یکدیگر داشته باشیم.

هر ساله شاهد عرضه بازی‌های مبارزه‌ای مختلفی هستیم، اما Super Smash Bros Ultimate، ششمین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای و انحصاری نینتندو توانست در میان آثار دیگر بیشتر بدرخشد؛ یک بازی مبارزه‌ای خوش ساخت با کاراکترهای متنوع و دوست داشتنی که می‌توان به جرات گفت که هر گیمر از هر سبکی می‌تواند شخصیت دلخواه خود را در آن پیدا کند. استیج‌های بی‌شمار در کنار موسیقی‌ها و همچنین بخش وسیع تک نفره آن توانسته است این بازی انحصاری نینتندو سوییچ را به یک محصول تمام عیار تبدیل کند.

این قسمت از نیم نگاه زومجی به بازی Super Smash Bros Ultimate اختصاص یافت و توانستیم بخش رقابتی چهار نفره این بازی را در کنار یکدیگر تجربه کنیم. در این قسمت سعی داشتیم که با نمایش استیج‌ها و کاراکترهای مختلف جزئیات بالای این بازی را نشان دهیم و یک مبارزه نفس‌گیر داشته باشیم. بخش چهار نفره آن هم به صورت انفرادی و هم به صورت تیمی توانست هیجان بالایی به همراه داشته باشد.

در ادامه شما را به تماشای نیم نگاه Super Smash Bros Ultimate دعوت می‌کنیم. در یوتیوب می‌توانید ویدیو را به صورت 1080p و ۶۰ فریم بر ثانیه تماشا کنید. نسخه آپارات به صورت 1080p و ۳۰ فریم است:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده