// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

احتمال حضور شخصیت Reptile در بازی Mortal Kombat 11

یکی از توسعه دهندگان بازی Mortal Kombat 11 در مصاحبه‌ای به‌طور تصادفی از احتمال حضور شخصیت Reptile در این بازی خبر داد.

طی صحبت‌هایی که توسعه دهندگان بازی Mortal Kombat 11 در استودیو ندررلم با وب‌سایت‌های مختلف داشته‌اند، اطلاعات زیادی از نسخه‌ی جدید این سری محبوب منتشر شده است. یکی از این اطلاعات که توسط استیو برن، کارگردان هنری بازی Mortal Kombat 11، اعلام شد این بود که بازی دارای یک ویژگی جدید به نام Towers of Time است که بر اساس ساختار برج مبارزاتی که در نسخه‌های کلاسیک مجموعه مورتال کامبت شاهد آن بودیم، جریان خواهد داشت. در این حالت بازیکن می‌تواند در مراحل مختلف برج، از شخصیت‌های به اصطلاح مودیفایر (Modifier) بسیاری برای موفقیت در مبارزات بهره ببرد. وی محوریت اصلی صحبت‌های خود را بر مودیفایر تیمی قرار داد که در حقیقت به شخصیتی اشاره دارد که شما در کنار شخصیت اصلی انتخاب می‌کنید تا در بین مبارزات و روند صعود از پله‌کان و زمانی که به وی نیاز داشتید وارد صحنه شده و به حریف شما ضربه بزند.

وی صحبت‌های خود را این‌چنین ادامه داد که شما با انتخاب این قابلیت و همچنین شخصیت ثانویه، در مواقع لزومی می‌توانید وی را احضار کرده و در مبارزه‌ی اصلی خود وارد کنید. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی، این‌چنین به نظر می‌رسد که استیو برن در ادامه‌ی صحبت‌های خود، به طور ناخواسته اطلاعاتی از یک شخصیت قدیمی و محبوب بازی را فاش کرد که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

در این قابلیت موارد قطعی وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها لذت بازی را دو چندان کنید. مانند قابلیت Acid Ball شخصیت رپتایل که یک حس و حال نوستالژیک را به شما منتقل می‌کند. شما می‌توانید از این شخصیت‌ها و قابلیت‌هایشان به عنوان یار کمکی استفاده کنید و ما از این ویژگی خوشحال هستیم.

با توجه به این صحبت‌ها، می‌توان نتیجه گرفت که ممکن است شاهد حضور شخصیت محبوب Reptile که برای اولین بار در بازی Mortal Kombat 2 ظاهر شد، این‌بار در بازی Mortal Kombat 11 باشیم. شاید در نگاه اول با خودتان بگویید که وقتی استیو برن به‌صورت رسمی حضور این شخصیت محبوب را به عنوان یک شخصیت قابل بازی تایید نکرده، در نتیجه این گفتگو به طور کامل بی‌‌ارزش است؛ اما همین‌که حضور رپتایل حتی به‌صورت لحظه‌ای در بازی Mortal Kombat 11 عنوان شده، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این امر باشد که ممکن است در نهایت شاهد حضور وی در بین شخصیت‌های قابل بازی باشیم.

Mortal Kombat 11

البته باید این نکته را هم در نظر داشت که با فرض این‌که رپتایل یکی از شخصیت‌های اصلی بازی باشد، دیگر رونمایی از آن امر غیرمنتظره‌ای نخواهد بود. وی به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سری Mortal Kombat، در اکثر نسخه‌های بازی حضور داشته و یکی از پرحضورترین شخصیت‌های این سری است. در حقیقت اگر رپتایل در این نسخه از بازی حضور پیدا نمی‌کرد، می‌توانست خبر عجیب‌تری باشد. در کنار تیزری که حضور شخصیت Kabal را تایید کرده و همچنین نمایش شخصیت‌های Kung Lao و Liu Kang در تریلر داستانی بازی و در نهایت صحبت‌های استیو برن از حضور Reptile، می‌توان از این‌که چه شخصیت‌هایی تا این‌جای کار شامل روستر کاراکترهای بازی مورتال کامبت 11 خواهند بود به یک نتیجه‌گیری کلی رسید.

البته باید این نکته را در نظر داشت که حضور شخصیت رپتایل هنوز رسما تایید نشده است. پس باید صبر کرد و دید که در کنار تایید رسمی سایر شخصیت‌های احتمالی و همچنین انتشار اطلاعات بیشتری از بازی، آیا حضور وی قطعی خواهد شد یا خیر. استودیو NetherRealm قطعا به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی را اعلام خواهد کرد. تاریخ انتشار بازی Mortal Kombat 11 در ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ (۲۳ ماه آپریل) و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ خواهد بود. این بازی قرار است دارای ۲۵ شخصیت قابل بازی باشد که فعلا حضور ۸ نفر از آن‌ها رسما تایید شده است.

پیش‌تر در زومجی برخی از تریلرهای گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11 را مشاهده کردید و همچنین از واکنش اد بون، از انتشار لیست برخی از شخصیت‌های این بازی مطلع شدید. همچنین می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از بازی را نیز از اینجا مشاهده کنید.

آیا به نظر شما شاهد حضور رپتایل در این بازی خواهیم بود؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده