// جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۶

Mortal Kombat 11 به صورت کامل رونمایی شد؛ اولین تریلرها از گیم‌پلی بازی

اد بون و کمپانی ندررلم، اندکی قبل و در طی یک کنفرانس زنده‌ی چهل دقیقه‌ای، از داستان، برخی شخصیت‌ها، گیم‌پلی، تریلرها و اطلاعات جدیدی راجع به Mortal Kombat 11، به صورت کامل رونمایی کردند. همراه زومجی باشید.

توجه: تمامی تریلرهای بازی، خشونت بسیار زیادی دارند

تازه‌ترین قسمت از سری بازی‌های «مورتال کامبت» که نخستین بار در مراسم «گیم اواردز» سال ۲۰۱۸ رونمایی شده بود، بالاخره در کنفرانس جذابی که اد بون و همکارانش ترتیب داده بودند، به صورت کامل معرفی شد. در جریان پیش‌کنفرانس نیم‌ساعته‌ی ارائه‌شده در آغاز مراسم، اطلاعات خاصی فاش نشد و مجری صرفا به صحبت‌های کلی با برخی از طرفداران پروپا قرص این مجموعه‌ی قدیمی در دنیای ویدیوگیم پرداخت. سپس با شمارش معکوسی که تریلر رونمایی از بازی و واکنش مردم به آن را به تصویر می‌کشید، مراسم اصلی کلید خورد. ویدیویی که در انتهای آن عبارت You're Next که شعار تبلیغاتی اصلی MK11 خواهد بود و در پایان تمامی تریلرهایش دیده می‌شود، به نمایش درآمد. بعد هم سازندگان مستقیما با روی نمایشگر بردن کاور رسمی بازی، از اولین تریلر گیم‌پلی آن رونمایی کردند:

دانلود ویدیو از آپارات

بعد از نمایش این تریلر، جاشوا گری، تهیه‌کننده‌ی برخی از بزرگ‌ترین مسابقات شکل‌گرفته بر پایه‌ی بازی Mortal Kombat، به روی استیج کنفرانس آمد. مطابق گفته‌های او، MK11 خشونت دیوانه‌واری دارد و از نظر پرتعداد بودن سکانس‌های خون‌ریزی و بی‌رحمی مطلق تصویرسازی‌ها، حتی تمام قسمت‌های قبلی این مجموعه را نیز پشت سر خواهد گذاشت. در ادامه نیز شخص اد بون، خالق بازی در مقابل طرفداران قرار گرفت و شروع به توضیح کامل گیم‌پلی آن کرد. بازی در رویداد معرفی‌اش، هفت کاراکتر از بیست‌وچهار کاراکتری را که با توجه به تصاویرش در روز عرضه خواهد داشت، نشان طرفداران داد. هفت شخصیت معرفی‌شده تا این لحظه، اسکورپیون (Scorpion)، ساب-زیرو (Sub-Zero)، ریدن (Raiden)، سونیا بلید (Sonya)، باراکا (Baraka)، اسکارلت (Skarlet) و Geras هستند. Geras کاراکتر جدیدی به حساب می‌آید که تا به امروز در این مجموعه حضور نداشته است و قدرت دست‌کاریِ زمان را یدک می‌کشد. هم‌اکنون می‌توانید تریلر رونمایی کامل از این شخصیت جدید را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

«مورتال کامبت 11» نیز مانند Mortal Kombat X، از حالات مختلف برای هر شخصیت پشتیبانی خواهد کرد و این‌گونه، عملا همه‌ی بازیکنان به سه شکل مختلف از هر کدام از کاراکترهای بازی، دسترسی دارند. البته ندررلم حالا پایش را فراتر گذاشته است و قابلیت ساخت حالات شخصی‌سازی‌شده برای کاراکترها را نیز، تحویل‌تان می‌دهد؛ ویژگی تازه‌ای که بهترین راه آشنایی با آن، شنیدن توضیحات کارگردان بازی درباره‌اش است:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌گونه که از هر «مورتال کامبت»ای انتظار داریم، این‌جا هم یکی از مهم‌ترین تریلرهای مراسم، به نمایش برخی از Fatalityهای خشونت‌بار و مریض شخصیت‌ها پس از پیروزی در مبارزات‌شان اختصاص داشت؛ Fatalityهایی که احتمالا هیچ‌کاری بهتر از دیدن‌شان، اوج خشونت بازی را نشان‌تان نخواهد داد:

دانلود ویدیو از آپارات

اما پس از همه‌ی این تریلرها هم کنفرانس مطبوعاتی ادامه یافت و طی آن، سازندگان از پرولوگ آغازین بخش داستانی بازی، رونمایی کردند. در این تریلر که می‌توانید آن را در صفحه‌ی رسمی Mortal Kombat در یوتیوب تماشا کنید، ما رِیدن را مشغول شکنجه کردن شیناک (Shinnok) می‌بینیم. همچنین با توجه به این نمایش، می‌توان فهمید که داستان بازی، حول سفر کردن شخصیت‌ها در زمان و رویارویی نسخه‌های جوان برخی کاراکترها با نسخه‌های سن‌دارترشان، می‌چرخد و صد البته کرانیکا (Kronika) نگه‌دارنده‌ی زمان، نقش بزرگی را در آن ایفا می‌کند. او احتمالا به سراغ تمام کاراکترهای مثبت و منفی داستان خواهد رفت تا هرگونه که هست، مجددا نظم را به جهان بازگرداند. همچنین افزون بر پخش این تریلر، ندررلم اعلام کرد که راندا روسی، کشتی‌گیر معروف و شناخته‌شده‌ی آمریکایی، وظیفه‌ی نقش‌آفرینی به‌جای سونیا بلید را در بازی داشته است. خبری که بعد از اعلام شدنش در مراسم شاهد ویدیویی از پشت‌صحنه‌ی حضور در مراحل تولید MK11 بودیم و سپس منجر به آن شد که خود او را روی استیج ببینیم. با توجه به واکنش مخاطبان می‌توان فهمید که همان‌قدر که بعضی افراد از حضور او در این نقش خوشحال هستند، بعضی‌ها هم اجرای وی را یک عنصر منفی برای کاراکتر سونیا بلید می‌دانند.

در انتهای مراسم اعلام شد که نسخه‌ی Collector’s Edition بازی، به همراه کلاه‌خود بزرگ اسکورپیون در سایز واقعی و استیل‌بوک جذابی از MK11 نیز ارائه می‌شود تا طرفداران جدی‌تر «مورتال کامبت»، هرچه سریع‌تر سراغ پیش‌خرید آن بروند. البته پیش‌خرید تمامی نسخه‌های بازی، از یک منظر جایزه‌ی ثابتی برای شما دارد؛ آن هم چیزی نیست جز این که کاراکتر Shao Kahn را در اختیارتان قرار می‌دهد و در ۲۸ مارس سال جاری (۸ فروردین ۹۸)، اجازه‌ی تجربه‌ی دموی Mortal Kombat 11 توسط‌تان را صادر می‌کند؛ اثری که در بیست‌وسوم آوریل سال ۲۰۱۹ (۳ اردیبهشت)، برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و PC عرضه می‌شود و احتمالا مجددا خشونت‌بار بودن را به دیگر ویدیوگیم‌های روز، می‌آموزد.

نظر شما چیست؟ آیا رونمایی کامل از Mortal Kombat 11 توانست کاملا توجه‌تان را به این ساخته‌ی جدید ندررلم جلب کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده