نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

واکنش اد بون نسبت به لیست منتشر شده از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11

کارگردان مورتال کامبت 11 واکنش جالبی در مورد حضور شخصیت Kenshi و سایر کاراکترها در آخرین نسخه این سری داشته است.

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مورتال کامبت (Mortal Kombat) در جریان The Game Awards 2018 معرفی شد، ولی هنوز اطلاعات زیادی از شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 نداریم و تنها ریدن (Raiden) و اسکورپیون (Scorpion) در تریلر آن نمایش داده شدند، به همراه شخصیت جدیدی که در حال حاضر با نام اوراکل (Oracle) شناخته می‌شود. البته بعد از آن تصویری هم از شائوکان (Shoa Kahn) منتشر شد و به جز این چهار شخصیت، هنوز هیچ مبارز دیگری به شکل رسمی برای بازی معرفی نشده است.

دو روز قبل بود که اد بون، کارگردان بازی در یک توییت با ظاهر شخصیت ساندرا بولاک در فیلم Bird Box شوخی کرد و با گذاشتن تصویری از او نوشت:

Bird Box

ساندرا بولاک در نقش کنشی (Kenshi)، در فیلم Kenshi: A Mortal Kombat Origin Story.

بون در پایان توییت هم با هشتگ KenshiKonfirmed، به شوخی از تأیید شدن حضور کنشی خبر داد (کنشی یکی از شخصیت‌های سری مورتال کامبت است که به بستن پارچه‌ای به دور چشمان خود معروف است). بعد از آن افرادی که با شوخی‌های همیشگی این بازی‌ساز آشنا نبودند، تصور کردند که حضور کنشی به طور رسمی برای بازی تأیید شده است، در حالی که نوشته‌ی بون تنها یک شوخی ساده بود.

سپس یکی از طرفداران مورتال کامبت لیستی از شخصیت‌های نسخه یازدهم که مدتی پیش منتشر شده بود را در پاسخ به توییت بون ارسال کرد:

شخصیت های مورتال کامبت

و با چنین جوابی از طرف او مواجه شد:

بعد از دیدن لیست واقعی شخصیت‌های مورتال کامبت 11، این توییت را دوباره منتشر کنید تا ببینیم آن زمان چه حرفی برای گفتن خواهید داشت! :))

البته لیست مورد نظر خیلی هم لیست عجیبی نیست و اکثر شخصیت‌های آن، افرادی هستند که معمولاً در نسخه‌های مختلف مورتال کامبت حضور داشته‌اند؛ هرچند جای بعضی شخصیت‌ها هم خالی است و در هر حال باید صبر کرد و دید که این بار ماجراهای مورتال کامبت به کدام سمت می‌رود و با چه داستان و شخصیت‌هایی همراه خواهیم بود.

بازی مورتال کامبت 11 ساخته‌ی NetherRealm Studios روز ۲۳ آوریل ۲۰۱۹ (۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده